جامع خبر(جامع نیوز):زمان برگزاری مجمع بانک تجارت مشخص شد تا نماد این بانک در آستانه بازگشایی قرار گیرد. به گزارش جامع خبر، بانک تجارت که نماد «وتجارت» در بورس معاملات آن انجام می شود با انتشار اطلاعیه ای در سامانه کدال اعلام کرد، مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام این شرکت روز دوشنبه […]

جامع خبر(جامع نیوز):زمان برگزاری مجمع بانک تجارت مشخص شد تا نماد این بانک در آستانه بازگشایی قرار گیرد.
به گزارش جامع خبر، بانک تجارت که نماد «وتجارت» در بورس معاملات آن انجام می شود با انتشار اطلاعیه ای در سامانه کدال اعلام کرد، مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام این شرکت روز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۹۶ برگزار می شود.

بر اساس اعلام بانک تجارت، مجمع عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام این شرکت در ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۹۶ در محل تهران، خیابان آیت اله طالقانی، روبروی بنیاد شهید، ساختمان مدیریت امور اعتباری بانک تجارت سالن همایش های غدیر برگزار می شود.

دستور جلسه مجمع

همچنین انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع باشد، دستور جلسه مجمع این بانک اعلام شده است.

آخرین اطلاعات مالی

افزون بر این، بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بانک تجارت که با نماد «وتجارت» در بازار اول «تابلوی اصلی» بورس فعالیت دارد، متوقف است.

از سویی دیگر، آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد : «P/E» سهام این بانک (۹.۰۵) مرتبه و «EPS» آن نیز (۶۶) ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.

سهامداران عمده

بر اساس این گزارش، پنج سهامدار عمده بانک تجارت، شامل «دولت با درصد ۱۷، سرمایه گذاری صباتامین با ۷.۶۴۰ درصد، سازمان خصوصی سازی با ۴.۹۹۰ درصد، سرمایه گذاری استان تهران با ۴.۶۰ درصد و سرمایه گذاری استان خراسان رضوی با ۳.۲۴۰ درصد» است.