جامع خبر(جامع نیوز):هواوی با عرضه گوشیmate 10 lite در سری HUAWEI Mate 10 تمام تلاش خود را انجام داده تا برترین امکانات و ویژگی های فنی را با مناسب ترین قیمت در اختیار کاربران قرار دهد. در گوشی mate 10 lite ما ویژگی هایی را مانند ۴ دوربین با فلاش سلفی می بینیم که حتی […]

جامع خبر(جامع نیوز):هواوی با عرضه گوشیmate 10 lite در سری HUAWEI Mate 10 تمام تلاش خود را انجام داده تا برترین امکانات و ویژگی های فنی را با مناسب ترین قیمت در اختیار کاربران قرار دهد. در گوشی mate 10 lite ما ویژگی هایی را مانند ۴ دوربین با فلاش سلفی می بینیم که حتی پرچم داران فعلی بازار هم از آنها بهره مند نیستند ولی قیمت این گوشی در حد گوشی های میان رده بازار است. به علاوه هوآوی این گوشی را با تنوع رنگی مناسبی به بازار عرضه کرده است که رنگ های طلایی، آبی و مشکی را شامل می شود. بدنه تمام فلزی این مدل هم مزیت دیگری است که می تواند مورد توجه کاربران باشد. در ادامه به بررسی بیشتر مزیت های کاربردی این گوشی می پردازیم.
با ۴ دوربین بیشتر ببینید!
گوشی Mate 10 lite هواوی برای اولین بار به چهار دوربین، دو دوربین در پشت و دو دوربین در جلو مجهز شده است تا به شما این امکان را دهد که عکس ها و ویدیوهای بسیار با کیفیتی را ثبت کنید. دو دوربین سلفی این گوشی در جلوی آن از یک لنز ۱۳ مگاپیکسل در کنار یک لنز ۲ مگاپیکسلی بهره می برند. شاخص اندازه گشودگی دیافراگم در لنز ۱۳ مگاپیکسلی به میزان f/2.0 در نظر گرفته شده است. لنز دو مگاپیکسلی هم برای تشخیص جزئیات مرتبط با عمق میدان در نظر گرفته شده است. با وجود این لنزها شما می توانید عکس های سلفی بی نظیری را افکت با کیفیت بوکه برای محو پس زمینه و تمرکز روی سوژه اصلی در سلفی با این گوشی داشته باشید. تنها کافی است که با یک لمس ساده روی سوژه متمرکز و پس زمینه را به میزان دلخواه محو کنید!
در قسمت پشت گوشی هم دو لنز ۱۶ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته که عکس های زیبایی برای شما به ارمغان می آورد و این امکان هم برای شما فراهم است که حتی پس از عکاسی نقطه فوکوس عکس را تغییر دهید.
صفحه نمایش FullView:
اگر بازار گوشی های هوشمند در دنیا را بررسی کنیم می بینیم که عصر گوشی های هوشمند با مانیتورFullView فرا رسیده است. بر مبنای آخرین بررسی ها در حال حاضر میزان گوشی هایی که با مانیتورFullView عرضه می شوند تنها ۶ درصد است ولی این میزان در سال ۲۰۱۸ به ۵۰ درصد و در سال ۲۰۲۱ به ۹۳ درصد خواهد رسید.
هواوی با آگاهی از این تغییر جهت بازار گوشی های هوشمند، زودتر از برخی از رقبای خود گوشی های با مانیتور FullView را نه تنها در رده پرچم داران، که حتی در گوشی های میان رده خود در نظر گرفته است که برای کاربران تجربه کاربری متفاوتی را ایجاد نماید.
HUAWEI Mate 10 lite اولین گوشی در این رده قیمتی است که از مانیتور FullView بهره می برد. این گوشی که ارزان ترین گوشی سری Mate 10 است، مانیتور FullView با اندازه ۵.۹ اینچ و نسبت نمایش بالای ۱۸:۹ که امکان نمایش موضوعات بیشتری را دارد در اختیار کاربران خود قرار می دهد. نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی ۸۳ درصد است که برای گوشی در این حد و در این رده قیمتی بسیار قابل توجه می باشد. به عبارت دیگر می توان گفت که هوآوی یک مانیتور ۵.۹ اینچ را در گوشی با اندازه بدنه ای با مانیتور ۵.۵ اینچی جای داده است.
برای اطمینان از کیفیت و شفافیت تصاویر در این گوشی، رزولوشن آن FHD+ در نظر گرفته شده که تراکم پیکسل مناسبی را برای نمایش با کیفیت تصاویر برای کاربران این مدل به ارمغان آورده است.
وجود این صفحه نمایش با کیفیت که حاشیه های بسیار اندکی دارد به کاربران امکان می دهد که کارهایی مثل خواندن کتاب، تماشای فیلم و ویدیو، بازی کردن و همچنین مرور صفحات وب را با mate10liteراحت تر و لذت بخش تر انجام دهید.