جامع خبر(جامع نیوز) : با برگزاری اولین مرحله قرعه کشی جوایز جشنواره بزرگ باشگاه مشتریان بانک تجارت برندگان این دوره از جشنواره مشخص شدند . به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، در این قرعه کشی که روز سه شنبه سوم بهمن ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب کبری […]

جامع خبر(جامع نیوز) : با برگزاری اولین مرحله قرعه کشی جوایز جشنواره بزرگ باشگاه مشتریان بانک تجارت برندگان این دوره از جشنواره مشخص شدند .

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، در این قرعه کشی که روز سه شنبه سوم بهمن ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) با استفاده از گوی و گردونه و به صورت رایانه ای برگزار شد ، برندگان نخستین مرحله از این جشنواره که با شعار “یک حرکت حساب شده” برگزار شده است مشخص شدند و یکصد جایزه ۱۰میلیون ریالی به ۱۰۰ نفر از اعضای این باشگاه که نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کرده بودند، تعلق گرفت.

در این مراسم کی لانی معاون مدیر عامل بانک تجارت در امور استانها با اشاره به استقبال گسترده مشتریان بانک از جشنواره باشگاه مشتریان گفت: این جشنواره ها با هدف افزایش تعداد اعضا و ضریب نفوذ برنامه های باشگاه مشتریان بانک تجارت برگزار می شود. امروز باشگاه مشتریان به یکی از کانالهای مهم بنگاه های اقتصادی برای ارتباط مستمر و دوسویه با مخاطبان تبدیل شده است . وی افزود : بویژه در صنعت بانکداری که خدمات بانکداری الکترونیک باعث می شود تا مشتریان کمتر به شعب مراجعه کرده و تراکنش های بانکی خود را از طریق خدمات الکترونیک به انجام رسانند نقش باشگاه مشتریان بسیار مهم تر است و این باشگاه می تواند با ارائه بسته های تشویقی جذاب در قالب جشنواره ها و خدمات ویژه ، وفاداری مشتریان به برند بانک را افزایش دهد.

پیری مدیر عامل باشگاه مشتریان بانک تجارت نیز ضمن ارائه گزارش از روند عضو گیری این باشگاه و تعداد و میزان امتیاز کسب شده توسط این اعضاء افزود: در باشگاه مشتریان بانک تجارت جشنواره های گوناگون برای گروه های مختلف مشتریان برگزار می شود که جوایز نفیسی برای تشویق و وفاداری اعضا پیش بینی شده است. وی همچنین گفت : باشگاه مشتریان بانک تجارت می کوشد با هماهنگی سایر واحدهای بانک در ابداع روشهای نوین ارائه خدمات به مشتریان نقش موثرتری بر عهده گیرد.

گفتنی است مشتریان و دارندگان حسابهای بانک تجارت می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط عضویت در باشگاه مشتریان بانک تجارت و شرکت در جشنواره های این باشگاه و همچنین مشاهده اسامی برندگان این مرحله از جشنواره به پایگاه اینترنتی www.tejaratclub.ir