جامع خبر(جامع نیوز) : مجوز افزایش سرمایه بیمه دانا از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا بر اساس اعلام سازمان بورس در اجرای قانون بازار اوراق بهادار «مصوب آذرماه ۱۳۸۴»، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بیمه دانا(سهامی عام) مورد […]

جامع خبر(جامع نیوز) : مجوز افزایش سرمایه بیمه دانا از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا بر اساس اعلام سازمان بورس در اجرای قانون بازار اوراق بهادار «مصوب آذرماه ۱۳۸۴»، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بیمه دانا(سهامی عام) مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس رسیدگی انجام شده، مجوز افزایش سرمایه این شرکت صادر شد.
بر اساس این گزارش، سرمایه فعلی بیمه دانا ۱/۰۲/۳۷۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال است که بر اساس مجوز صادر شده به میزان ۴۷۹/۶۲۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال افزایش می یابد.
همچنین بر اساس اطلاعیه منتشر شده تعداد سهام قابل انتشار ۴۷۹/۶۲۷/۰۰۰ سهم به ارزش اسمی هر سهم ۱.۰۰۰ ریال است و مبلغ افزایش سرمایه ۴۷۹/۶۲۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی است.
گفتنی است؛ موضوع افزایش سرمایه بیمه دانا رعایت مقررات و ضوابط بیمه ای و الزام قانونی افزایش سرمایه به موجب مصوبه هیئت وزیران و توسعه فعالیت های بیمه ای است.
خاطرنشان می سازد، شروع پذیره نویسی حداکثر تا ۶۰ روز پس از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود و عدم شروع پذیره نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز و انجام آن مستلزم أخذ مجوز جدید از سازمان بورس خواهد بود.