جامع خبر(جامع نیوز) : دکتر ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران برای هم افزایی، توانمندسازی و اشتغال بانوان بیان داشت: امضای این تفاهمنامه خبری نوید بخش، امید آفرین و الگوی خوبی برای حل مشکلات مردم به ویژه بانوان است. […]

جامع خبر(جامع نیوز) : دکتر ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران برای هم افزایی، توانمندسازی و اشتغال بانوان بیان داشت: امضای این تفاهمنامه خبری نوید بخش، امید آفرین و الگوی خوبی برای حل مشکلات مردم به ویژه بانوان است.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، گفت: حضرت زینب(س) پیام آور انسانیت، عزت و شرافت برای همه مردم هستند.
دکتر ابتکار با تقدیر از نگاه مثبت مدیرعامل و مسوولان بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت های اجتماعی، بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهرایران، بانکی بسیار خوب در حوزه مسئولیت های اجتماعی است و ماموریت سنگینی را بر عهده دارد.
وی افزود: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر ایران توانمندسازی نیازمندان جامعه و ترویج قرض الحسنه را به عنوان یک سیاست محوری اصلی خود بر عهده دارد.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: جنبه قرض الحسنه و دیدگاه معنوی و خیرخواهانه در بانک قرض الحسنه مهرایران یقیناً از عوامل مهم و اصلی پیشرفت چشمگیر آن به شمار می آید.
وی تصریح کرد: همکاری با بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای گره گشایی از اقشار مختلف جامعه خصوصآ زنان و خانواده های آنان جای خوشحالی است و امیدواریم گسترش و تداوم این همکاری ها در حوزه های بیشتری ادامه یابد.
دکتر ابتکار خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم واقعاً نیاز دارند تا در یک مقطعی زندگی شان با یک حمایت کوچک مالی متحول شود و این تسهیلات قرض الحسنه برای حمایت از زنان سرپرست خانوار و با هدف اشتغالزایی پرداخت می شود.
وی اظهارداشت: موضوع اشتغال یکی از ضرورتهای دولت دوازدهم است که باید برای آن اقدامات جدی و اساسی انجام شود. در حال حاضر زنان و مردان تحصیل کرده زیادی داریم که باید گامهای موثر و فعالیت های مثبتی برای اشتغال آنان صورت پذیرد.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اهتمام دولت در ایجاد اشتغال در کشور بویژه برای خیل عظیمی از فارغ التحصیلان دانشگاهی که بیکار هستند، افزود: بسیاری از زنان و دختران توانمند کشور می توانند با استفاده از این تسهیلات مشاغل موفقی را راه اندازی و توسعه دهند.
وی اظهار داشت: تسهیلات مربوط به اشتغال زایی اگر با پیوست توان افزایی همراه باشد می تواند موجب ایجاد اشتغال پایدار و شرافتمندانه در کشور برای زنان و جوانان شود.
دکتر ابتکار امضای این تفاهم نامه همکاری مشترک را خبری نوید بخش و امید آفرین برای جامعه دانست و گفت: اجرای موفق این تفاهم نامه می تواند امید آفرین و الگوی خوبی برای حل مشکلات مردم و کمک به آسیب دیدگان جامعه باشد.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اضافه کرد: طرح «اندوخته بانوان مهر ایران» یک الگوی موفق برای حل و فصل مشکلات زنان سرپرست خانوار است و امیدواریم این طرح با توان مضاعفی ادامه و گسترش پیدا کند.