جامع خبر(جامع نیوز):دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در جریان سفر به آذربایجان شرقی از بخش های مختلف مجموعه بزرگ شیرین عسل، از مشتریان بزرگ این بانک، دیدن کرد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت؛ دکتر بیگدلی با ابراز خرسندی از فرصت بازدید از تعدادی از شرکت های گروه شیرین […]

جامع خبر(جامع نیوز):دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در جریان سفر به آذربایجان شرقی از بخش های مختلف مجموعه بزرگ شیرین عسل، از مشتریان بزرگ این بانک، دیدن کرد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت؛ دکتر بیگدلی با ابراز خرسندی از فرصت بازدید از تعدادی از شرکت های گروه شیرین عسل، گفت: با توجه به ارزش آفرینی مطلوب و اشتغال زایی قابل توجه در این مجموعه، به طور کامل از این مشتری ارزنده حمایت می کنیم.

وی با اشاره به حجم سرمایه گذاری مناسب شرکت های زیرمجموعه شیرین عسل و کاهش وابستگی خارجی در محصولات تولیدی آن ها تصریح کرد: فعالیت های این مجموعه مصداق عینیت بخشیدن به اقتصاد مقاومتی است.

در جریان این بازدید و حسب دستور دکتر بیگدلی، بانک ملت خدمات اعتباری، ریالی و ارزی خود به گروه شیرین عسل را بیش از گذشته افزایش خواهد داد.

گفتنی است در شرکت های زیر مجموعه شیرین عسل، بالغ بر ۱۵ هزار نفر اشتغال دارند.