جامع خبر(جامع نیوز):در شاخص ارزیابی برند C-NPS، هواوی با نمره ۱۷.۸ امتیاز برای اولین بار بهعنوان C-NPS برتر پیشی گرفت. این عنوان مربوط به محبوبترین برند تجاری برای مشتریان در صنعت تلفن همراه چین در سال ۲۰۱۸ است. این اولین بار است که یک برند تجاری تلفن همراه چینی در این لیست قرار می گیرد. […]

جامع خبر(جامع نیوز):در شاخص ارزیابی برند C-NPS، هواوی با نمره ۱۷.۸ امتیاز برای اولین بار بهعنوان C-NPS برتر پیشی گرفت. این عنوان مربوط به محبوبترین برند تجاری برای مشتریان در صنعت تلفن همراه چین در سال ۲۰۱۸ است. این اولین بار است که یک برند تجاری تلفن همراه چینی در این لیست قرار می گیرد.

C-NPS بهعنوان اولین سیستم چین در ارزیابی تمایل مشتری برای توصیه و وفاداری به برندهای مطرح در بازار است. این سیستم نتایج مستقل، علمی و جدیدی را برای بررسی مصرف‌کنندگان و تمایل به توصیه محصولات یا خدمات ارائه میدهد. به همین دلیل یک شاخص کلیدی برای اندازهگیری محبوبیت برند در ابعاد خاص و وفاداری مشتری به آن محسوب میشود. هوآوی بهعنوان نام تجاری محبوبترین مشتریان C-NPS در صنعت تلفن همراه چین در سال ۲۰۱۸ نامگذاری شده است نه تنها به این منظور که استراتژی مشتری محور خود را بهطور گسترده در بازار اجرایی کرده است بلکه حضور خود را با ماندن مداوم و متمرکز در نوآوریهای تکنولوژیکی به اثبات رسانده است.
رئیس بخش تجاری مصرفکننده HUAWEI گفت: “ما موفقیتهای خود را با توجه به کیفیت بهعنوان اولویت اول و سرمایهگذاری مداوم در نوآوری ساختهایم که به این دلیل HUAWEI نیز بهطور فزایندهای از سوی مصرفکنندگان پذیرفتهشده است.”در ادامه اشاره کرد: بهسوی آینده پیش خواهیم رفت. ما به فلسفه کسبوکار خودمان پایبند خواهیم بود. رقابت در بعد تجاری از مصرفکنندگان شروع میشود و به مصرفکنندگان پایان مییابد و نوآوری را در قالب آیندهای روشن به وجود میآورد. بهاینترتیب مصرفکنندگان جهانی میتوانند بهطور چشمگیری تجارب ما را بهبود بخشند و تغییرات صنعتی را رهبری کنند.
نوآوری در طول دهههای گذشته، نیروی اصلی برای رشد سریع HUAWEI بوده است. HUAWEI مدتهاست که از طریق نوآوری، برای بازارها و مصرفکنندگان ارزش ایجاد میکند، جالب است بدانید بیش از ۱۰ درصد از درآمد فروش سالانه را در تحقیق و توسعه صرف میکند. بر اساس گزارش تحقیق کمیسیون اروپا (EC)، HUAWEI با رقم تحقیق و توسعه در میان شرکتهای جهان در سال ۲۰۱۷ به مقام ششم رسید. در کنار کیفیت، HUAWEI یک فرهنگسازمانی، سازماندهی و سیستم تضمین کیفیت را برای اولین بار ایجاد کرده است. بسیاری از استانداردهای داخلی آن حتی دقیقتر از همتایان صنعتی خود هستند تا کیفیت محصول را کاملاً تضمین کنند.
هواوی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷، HUAWEI Mate 10 بهعنوان یک سری تازهنفس در سبد کالایی راهاندازی کرد و اولین گام در توسعه گوشیهای هوشمند مبتنی بر AI بود. HUAWEI Mate 10 Series دارای دوربینهای مبتنی بر هوش مصنوعی (AI)، فنآوری صرفهجویی در انرژی مبتنی بر AI، تشخیص متن توسط دوربین دستگاه، دستیار هوشمند و سایر توابع / برنامهها است تا تجربه کاربر را بسیار بهبود ببخشد. EMUI 8.0 با تکنولوژی AI بیشتر مشکلات مربوط به Android مانند پاسخهایی با تأخیر را کاهش میدهد. HUAWEI، پسازآنکه Huawei Mate 10 را معرفی کرد، نظرات مثبت رسانههای فنآوری معتبر را در سراسر جهان دریافت کرده است. عنوان بهترین گوشی هوشمند اندروید در سال ۲۰۱۷ و یکی از اسمارتفون های پرطرفدار در ۲۰۱۸ توسط رسانههای فناوری در آمریکا و اروپا از قبیل Android، Buzz.ie، Phone Arena و Tom’s Guide به این دستگاه تعلق پیداکرده است.