جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل پست بانک ایران گفت: ۳۲۳ دستگاه خودپرداز این بانک به ارزش ۹۴.۶ میلیارد ریال در دهه فجر امسال در شهرها و روستاهای کشور بهره برداری می شود. به گزارش جامع خبر، خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران افزود: پست بانک در این ایام افتتاح و بهسازی ۱۲ شعبه بانکی در سطح کشور […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل پست بانک ایران گفت: ۳۲۳ دستگاه خودپرداز این بانک به ارزش ۹۴.۶ میلیارد ریال در دهه فجر امسال در شهرها و روستاهای کشور بهره برداری می شود.
به گزارش جامع خبر، خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران افزود: پست بانک در این ایام افتتاح و بهسازی ۱۲ شعبه بانکی در سطح کشور به ارزش ۲۲.۶۰۰ میلیارد ریال را در دستور کار دارد.
وی با اشاره به تامین مالی این بانک برای برخی پروژه های ملی و استانی در ایام دهه فجر امسال ادامه داد: ۵۴۶ طرح ملی و استانی به ارزش ۲۹۶.۱۱ میلیارد ریال تامین مالی خواهند شد.

مدیرعامل پست بانک خاطرنشان ساخت: امسال و در ایام دهه فجر ۳۲۷ دستگاه کارت خوان به ارزش ۳.۷۴ میلیارد ریال در سراسر کشور به متقاضیان واگذار می شود.

فرحی از بهره برداری رسمی برنامه نرم افزاری «سکه» به عنوان یکی از طرح های دهه فجر نام برد و گفت:امسال ۷۵ مورد دستگاه پایانه ای شعب به ارزش ۱.۲۲ میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد.

مدیرعامل پست بانک ایران از پرداخت تسهیلات توسط این بانک برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در استان های خراسان جنوبی و خوزستان خبرداد و خاطرنشان ساخت: تعداد ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ارزش ۶۷۳ میلیارد ریال تهیه و در اختیار این استان ها قرار خواهد گرفت.
وی گفت: پست بانک در ایام دهه فجر ۱۷۲ میلیارد ریال طرح و پروژه افتتاح خواهد کرد.