جامع خبر(جامع نیوز) : دومین کنفرانس مؤسسه یورومانی با موضوع «مسائل کلیدی ادغام دوباره ایران در اقتصاد جهانی» با حمایت ویژه بانک سامان در پاریس برگزار می‌شود. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک سامان، در این کنفرانس که به مسائلی چون روابط بانکی و تجارت بین‌المللی توجه شده است، نظم و […]

جامع خبر(جامع نیوز) : دومین کنفرانس مؤسسه یورومانی با موضوع «مسائل کلیدی ادغام دوباره ایران در اقتصاد جهانی» با حمایت ویژه بانک سامان در پاریس برگزار می‌شود.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک سامان، در این کنفرانس که به مسائلی چون روابط بانکی و تجارت بین‌المللی توجه شده است، نظم و انطباق بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی با اصول بین‌المللی بررسی خواهد شد.
بر اساس این گزارش، مدیران، کارشناسان و نمایندگان بیش از ۲۵۰ بانک، مؤسسه رتبه‌بندی و مؤسسه مالی بزرگ اروپا در این کنفرانس یک‌روزه که ۸فوریه (۱۹بهمن‌ماه) در پاریس برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
در این همایش، ولی‌الله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی، عبدالناصر همتی رییس‌کل بیمه مرکزی، عباس عراقچی معاون وزیر امورخارجه و ولی ضرابیه رییس هیئت‌مدیره بانک سامان سخنرانی خواهند کرد.
این گزارش حاکی است، مهم‌ترین اهداف این کنفرانس، بحث در مورد مسائل کلیدی درمورد ادغام مجدد ایران در اقتصاد جهانی توسط بانکداران و رهبران صنعتی ایران با همتایان بین‌المللی خود، همچنین بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گسترده در ایران در حوزه بازارهای سرمایه، نفت و گاز، حمل‌ونقل هوایی، خودرو، گردشگری و بیمه عنوان شده است.
گفتنی است، مؤسسه یورومانی که امسال دومین همایش آن با حمایت بانک سامان برگزار می‌شود، یکی از مؤسسات معتبر بین‌المللی در زمینه مطالعات بانکی، بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری است.