جامع خبر(جامع نیوز)نرم افزار FBTI در بانک سینا با موفقیت راه اندازی شد. این محصول در بانک سینا با حضور نماینده شرکت فین سترا روز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۹۶با موفقیت رونمایی و بهره برداری شد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین، نرم […]

جامع خبر(جامع نیوز)نرم افزار FBTI در بانک سینا با موفقیت راه اندازی شد. این محصول در بانک سینا با حضور نماینده شرکت فین سترا روز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۹۶با موفقیت رونمایی و بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین، نرم افزار FBTI در بانک سینا با موفقیت راه اندازی شد.

این محصول در بانک سینا با حضور نماینده شرکت فین سترا روز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۹۶با موفقیت رونمایی و بهره برداری شد.
شایان دکر است: با توجه به نیازمندی های موجود در کسب و کار بانکداری بین الملل، هر یک از بانکهای کشور کمابیش از سامانه های ارزی شناخته شده بهره برداری می نمایند. با توجه به گستردگی فعالیت بانکداری ارزی و پیچیدگی های این کسب و کار، علاوه بر ویژگی های شناخته شده و موجود در سامانه های ارزی، بانک ها برای ایجاد مزیت رقابتی، اقدام به سفارش و بعضا خرید یا تهیه نرم افزارهایی برای پوشش نیازمندی های جدید نموده اند.
گفتنی است بانک سینا برای پوشش ویژگی های مورد نیاز کسب و کار ارزی خود اقدام به خرید سیستم ارزی FBTI شرکت Finastra (مای سیس) نموده است.
بصام مدیر واحد ارزی بیان کرد:شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین با تجربیات خوب خود در بانکداری ارزی ایرانی و راه اندازی نرم افزارهای ارزی شرکت فین استرا ، توانسته این سیستم را با قابلیت اتصال به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تکمیل و در اختیار بانک های ایرانی (بانک پارسیان و بانک سینا) قرار دهد و از قابلیت های این محصول می توان به یکبار ورود اطلاعات ، ارسال و دریافت سوئیفت بصورت آنلاین ، ارسال اسناد حسابداری بصورت آنلاین ، سمتاک بصورت آنلاین ، نشر ۲ ، دریافت و کنترل CBIN. ، دریافت ACK/NACK بصورت آنلاین اشاره نمود.
شایان ذکر است شرکت کاسپین با ایجاد برنامه های مکمل سیستم TI می تواند کلیه کارهای ارزی مربوط به بانک ها را با توجه به قوانین کشور ایجاد نماید. این قابلیت های رقابتی افزوده شده در این نرم افزار هم چون سپام، سمتاک و نشر ۲ می باشد.
شرکت کاسپین برای ارایه و معرفی محصولات جدید بانکی خود در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت ۲ و ۳ بهمن ۹۶ در غرفه ۴۹طبقه اول سالن همایشهای برج میلاد حضور دارد.