جامع خبر(جامع نیوز):در ادامه جشنواره های بزرگ باشگاه مشتریان بانک تجارت، جشنواره پیامکی این باشگاه از۲۲ بهمن ماه کلید خورد. به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک تجارت؛ این جشنواره که از روز ۲۲بهمن ماه همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز و تا پایان روز ۲۵ بهمن ماه سال جاری برگزار می […]

جامع خبر(جامع نیوز):در ادامه جشنواره های بزرگ باشگاه مشتریان بانک تجارت، جشنواره پیامکی این باشگاه از۲۲ بهمن ماه کلید خورد.

به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک تجارت؛ این جشنواره که از روز ۲۲بهمن ماه همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز و تا پایان روز ۲۵ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود، به ۲۲ نفر از برندگان به قید قرعه جایزه سفر به مشهد مقدس اهدا می شود.

هموطنان عزیز در سراسر کشور کافیست با ارسال کد ملی خود به شماره ۱۰۰۰۸۴۰۰۰۴۳۱ از طریق پیامک، شانس خود را برای حضور در این جشنواره و سفر به مشهد مقدس امتحان کنند.

مشتریان بانک تجارت، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره به سایت اینترنتی باشگاه مشتریان تجارت به نشانی www.tejaratclub.ir و کانال شبکه اجتماعی club_tejarat@ و صفحه اینستاگرام این باشگاه به نشانی tejarat_club@ مراجعه نمایند.

گفتنی است عصر روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه طی مراسمی جوایز جشنواره های سال جاری باشگاه مشتریان تجارت، به برندگان این جشنواره ها اهدا خواهد شد.