جامع خبر(جامع نیوز):ستاد گرامیداشت دهه فجر سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: حوزه‌های مختلف درمانی و بیمه‌ای این سازمان برای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، برنامه‌های فراوانی در دستور کار دارند و تعدادی از پروژه‌های اداری و درمانی به بهره‌برداری رسیده و یا کلنگ زنی خواهند شد. به گزارش جامع خبراز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین […]

جامع خبر(جامع نیوز):ستاد گرامیداشت دهه فجر سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: حوزه‌های مختلف درمانی و بیمه‌ای این سازمان برای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، برنامه‌های فراوانی در دستور کار دارند و تعدادی از پروژه‌های اداری و درمانی به بهره‌برداری رسیده و یا کلنگ زنی خواهند شد.
به گزارش جامع خبراز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، برپایی ایستگاه های فرهنگی و اطلاع رسانی و تدارک برنامه های جنبی و اهدای محصولات فرهنگی در حاشیه مسیر راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن و ارائه خدمات درمانی رایگان، از جمله برنامه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی است.
انعکاس همه جانبه اقدامات انجام گرفته در راستای تکریم ارباب رجوع و روان سازی امور از جمله گسترش خدمات غیرحضوری، توسعه خدمات در حوزه های بیمه ای و درمانی، گسترش پوشش بیمه ای و سرمایه گذاری های سازمان در زمینه های تولیدی، صنعتی و اقتصادی برای حفظ و ارتقای سرمایه های بیمه شدگان نیز از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است.
تجدید پیمان کارکنان و مدیران تأمین‌اجتماعی استان تهران با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه مبارک فجر است. مدیران و کارکنان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور نیز به دیدار خانواده معظم شهدا و همچنین گلزار شهدا رفته و با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان می‌کنند.
برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی ویژه کارکنان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور از دیگر برنامه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی است و این مراسم در تهران با شرکت کارکنان بیمه‌ای، درمانی و ستادی تأمین‌اجتماعی برگزار می‌شود.
برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در میان همکاران واحدهای تابعه، برگزاری نمایشگاه های کتاب، عکس و پوستر با موضوعات مرتبط با ایام دهه مبارک فجر و برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر با حضور همکاران و خانواده های آنان و دعوت از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان همکار در مراکز استان ها از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این روزها به شمار می آید.

همچنین در این ایام، ٣٣ پروژه بیمه ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی به منظور توسعه خدمات این سازمان در ١٩ استان افتتاح و ٣ پروژه نیز آغاز می شود.
زیربنای پروژه های سازمان تأمین اجتماعی که در این ایام به بهره برداری می رسند، در مجموع نزدیک به ۵٠ هزار متر مربع است.
در استان آذربایجان شرقی راه اندازی دستگاه سی تی آنژیوگرافی بیمارستان استاد عالی نسب و جایگزینی ۴دستگاه رادیوگرافی دیجیتال بجای آنالوگ در دهه فجر انجام می شود و در استان آذربایجان غربی ساختمان جدید شعبه بوکان به بهره برداری می رسد.
در استان بوشهر شعبه شبانکاره به بهره برداری می رسد و در استان تهران شعبه ٢٣ تهران، درمانگاه عمومی شبانه روزی پیشوای ورامین و اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر افتتاح می شوند.
در خراسان جنوبی، پلی کلینیک طبس و در خراسان شمالی شعبه فاروج به بهره برداری می رسند. در خراسان رضوی نیز پروژه های ارتقاء هتلینگ (بخش٢) و استاندارد سازی اورژانس بیمارستان ١٧ شهریور افتتاح می شوند.
در خوزستان طرح توسعه بیمارستان شوشتر آغاز می شود و در زنجان ارتقاء هتلینگ بیمارستان امام حسین(ع) به بهره برداری می رسد. در استان فارس نیز احداث شعبه مهر آغاز می شود و درمانگاه نورآباد ممسنی و درمانگاه لار به بهره برداری می رسند.
در استان کردستان درمانگاه کامیاران افتتاح می شود و در استان کرمان بخش جراحی قلب باز بیمارستان پیامبر اعظم(ص ) کرمان و بخش فلوروسکوپی بیمارستان دکتر غرضی سیرجان به بهره برداری می رسند.
در لرستان درمانگاه ازنا، طرح ارتقاء هتلینگ و توسعه اورژانس بیمارستان کوثربروجرد و اجرای طرح ارتقاء هتلینگ، توسعه اورژانس، خرید، نصب و راه اندازی دستگاه DR و ماموگرافی بیمارستان نرگس دورود و همچنین تجهیز MRI بیمارستان خرم آباد افتتاح می شوند و طرح توسعه بیمارستان بروجرد نیز آغاز می شود.
در استان مازندران ارتقاء هتلینگ بیمارستان رازی شهرستان چالوس و استاندارد سازی اورژانس و ارتقاء هتلینگ بیمارستان ولیعصر (عج) قائم شهر افتتاح می شوند.
در استان مرکزی بخش نوزادان بیمارستان امام خمینی(ره) اراک، ارتقاء هتلینگ بیمارستان شهید دکتر چمران ساوه و ارتقاء هتلینگ بیمارستان شازند به بهره برداری می رسند و در استان هرمزگان شعبه قشم و راه اندازی ١۵ تخت بستری تخصصی جراحی زنان و زایمان بیمارستان خلیج فارس بندرعباس در دهه مبارک فجر انجام می شود.
در استان همدان افتتاح اورژانس و MRI ببیمارستان آتیه همدان، ایجاد شعبه فامنین، درمانگاه رزن و ارتقاء هتلینگ، سی تی اسکن و انبارداروئی بیمارستان دکتر غرضی ملایر از برنامه های دهه مبارک فجر است.
در استان یزد درمانگاه شهرستان ابرکوه به بهره برداری می رسد و در منطقه کاشان نیز درمانگاه تخصصی حضرت ابوالفضل (ع) آران و بیدگل به بهره برداری می رسند.