جامع خبر(جامع نیوز):اختتامیه دومین المپیاد ورزشی کارکنان بانک گردشگری همزمان با آیین گرامیداشت هشتمین سالگرد تاسیس بانک برگزار شد. در مراسم تقدیر و اهدای مدال برگزیدگان المپیاد ورزشی، علی اصغر سفری مدیرعامل به همراه اعضای هیئت مدیره و معاونین حضور داشتند و لوح و مدال های نفرات و تیم های اول تا سوم را اهدا […]

جامع خبر(جامع نیوز):اختتامیه دومین المپیاد ورزشی کارکنان بانک گردشگری همزمان با آیین گرامیداشت هشتمین سالگرد تاسیس بانک برگزار شد. در مراسم تقدیر و اهدای مدال برگزیدگان المپیاد ورزشی، علی اصغر سفری مدیرعامل به همراه اعضای هیئت مدیره و معاونین حضور داشتند و لوح و مدال های نفرات و تیم های اول تا سوم را اهدا کردند.

گفتنی است دومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک گردشگری در ۵ رشته انفرادی شنا، تنیس روی میز، بدمینتون، پرتاب دارت و شطرنج و رشته تیمی والیبال و با استقبال گسترده همکاران و حضور چشمگیر و پرشور بانوان با هدف گسترش فرهنگ ‌ورزش و ترویج سلامت جسمی و روحی، در آستانه سالگرد تاسیس بانک طی ۱۱ روز برگزار شد.

در این المپیاد که به همت کمیته ورزش بانک برگزار شد، ۳۵۶ نفر از همکاران شامل ۲۶۷ نفر از آقایان و ۸۹ نفر از بانوان از ستاد و شعب تهران و شهرستان حضور بانشاطی داشتند و در شرایطی منطبق با قوانین حرفه ای و برنامه ریزی شده به رقابت پرداختند.