جامع خبر(جامع نیوز):بانک ملی ایران در راستای کمک به رونق بازار مسکن، تعداد ۳۵ هزار و ۲۹۰ فقره تسهیلات در نه ماه ابتدای سال جاری در این بخش پرداخت کرده است. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بانک ملی ایران، آمار تسهیلات پرداختی به بخش های مختلف اقتصادی توسط این بانک نشان می دهد که سهم […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک ملی ایران در راستای کمک به رونق بازار مسکن، تعداد ۳۵ هزار و ۲۹۰ فقره تسهیلات در نه ماه ابتدای سال جاری در این بخش پرداخت کرده است.

به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بانک ملی ایران، آمار تسهیلات پرداختی به بخش های مختلف اقتصادی توسط این بانک نشان می دهد که سهم بخش مسکن و ساختمان از این تسهیلات از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه مبلغ نه هزار و ۶۹۷ میلیارد ریال بوده است.

بانک ملی ایران همچنان در جهت کمک به رونق بخش های مختلف اقتصادی تعداد ۴۷ هزار و ۷۶۴ فقره تسهیلات کشاورزی و صنایع تبدیلی به ارزش ۲۱ هزار و ۱۶۳ میلیارد ریال و ۲۰ هزار و ۵۷۴ فقره تسهیلات صنعت و معدن به ارزش ۶۶ هزار و ۹۱۶ میلیارد ریال در مدت مذکور پرداخت کرده است.

سهم بخش بازرگانی از این تسهیلات پرداختی نیز ۹۲ هزار و ۸۰۰ فقره به ارزش ۴۸ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال است.

بخش های خدمات و صادرات نیز به ترتیب بیش از یک میلیون و ۹۲ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۳۷۵ هزار و ۸۵۶ میلیارد ریال و ۶۱۷ فقره تسهیلات به ارزش ۲ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال تا پایان آذرماه امسال دریافت کرده اند.