جامع خبر(جامع نیوز):جلسه هم اندیشی تسهیل و روان سازی گشایش اعتبارات اسنادی ارزی و داخلی ریالی با حضور مدیران ارشد ستاد و صف ناظر بر این بخش در اداره امور شعب جنوب تهران برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ،محمود شایان عضو هیات مدیره بانک […]

جامع خبر(جامع نیوز):جلسه هم اندیشی تسهیل و روان سازی گشایش اعتبارات اسنادی ارزی و داخلی ریالی با حضور مدیران ارشد ستاد و صف ناظر بر این بخش در اداره امور شعب جنوب تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ،محمود شایان عضو هیات مدیره بانک با اشاره به اهمیت رونق اقتصادی در کشور و حمایت از کسب و کارها گفت: بانک ملی ایران به منظور تامین سرمایه در گردش و نیازهای مالی واحدهای تولیدی ، سبدی از محصولات را در اختیار دارد که گشایش اعتبارات اسنادی ارزی و داخلی ریالی بخش مهمی از این خدمات را شامل می شود.
وی از رشد قابل توجه گشایش های اعتبارات اسنادی ارزی و داخلی ریالی و همچنین کارگزاری های بانک در خارج از کشور خبر داد و افزود: با راهنمایی دقیق مشتریان به استفاده از انواع ضمانتنامه ها و اعتبارات اسنادی می توان علاوه بر تامین نیازهای مالی آنها، درآمدهای بانک را نیز افزایش داد.
محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران نیز هدف از برگزاری این همایش را برطرف نمودن مسایل موجود در بخش اعتباری دانست و بیان کرد: برگزاری این نوع همایش ها می تواند ما را در دستیابی به واقعیت های سازمانی نزدیکتر کند.
در این همایش اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور با تاکید بر تقویت هر دو بخش ارز و ریال گفت: بانک ملی ایران امروز دارای بسته های محصولاتی مختلف در بخش ارز و ریال می باشد که منجر به حفظ و جلب رضایت مشتریان شده است.
محمد رضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز برگزاری این همایش ها را محلی برای بیان تجربیات موفق و ارزشمند کارکنان دانست که می تواند باعث بهبود شاخص های سود دهی بانک گردد.
همچنین افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران با اشاره به جایگاه بالای بانک ملی ایران در نظام بانکداری کشور بیان داشت: سامانه بام، پیام رسان بله، بانک آفیسر و طرح ویژه مسکن تنها بخشی از سبد محصولات نوین بانک ملی ایران می باشد که منحصر به فرد است.
در این همایش تنی چند از مسوولان ستادی به سوالات همکاران در بخش اعتباری و گشایش اعتبارات اسنادی ارزی و داخلی ریالی پاسخ دادند.