جامع خبر(جامع نیوز):رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز در دستور کار نوروزی پلیس قرار دارد، گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۴۹ نفر افزایش کشته داشتیم که این افزایش در ۲ ماه اخیر بوده است. به گزارش جامع خبر سردار تقی مهری که صبح امروز (یکشنبه) در دومین روز […]

جامع خبر(جامع نیوز):رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز در دستور کار نوروزی پلیس قرار دارد، گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۴۹ نفر افزایش کشته داشتیم که این افزایش در ۲ ماه اخیر بوده است.
به گزارش جامع خبر سردار تقی مهری که صبح امروز (یکشنبه) در دومین روز سیزدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور ناجا سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر در ۵۹۰۰ تصادف سال جاری جان باختند.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد تصادفات امسال به دلیل عدم توجه به جلو بوده است، اظهار داشت: ۳ هزار راننده متخلف علت مرگ و میر تصادفات امسال بوده اند. رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: آشکارسازی نقاط حادثه خیز و نصب روشنایی در این مناطق در کنار استفاده از تجهیزات الکترونیکی می تواند از حوادث بسیاری پیشگیری کند.

وی تصریح کرد که نظارت نامحسوس بر ناوگان حمل و نقل عمومی در نوروز امسال تشدید می شود. سردار مهری با بیان اینکه در ۱۰ ماهه امسال ۴۹ نفر افزایش کشته داشتیم که این افزایش در ۲ ماه اخیر بوده است، گفت: حدود نیم درصد از جانباختگان در بیمارستان افزایش یافته است؛ حدود ۵۰ درصد کشته ها در سرصحنه است.

رییس پلیس راهور ناجا از استانداردها خودروها انتقاد کرد و گفت: وضع خودروها به لحاظ استاندارد ارتقای خاصی نیافته است. وی همچنین اعلام کرد: ۵ هزار و ۴۰۰ نقطه حادثه خیز داریم که طبق برنامه چهارم باید تا پایان این برنامه این نقاط رفع می شدند که به دلیل مسایل بودجه ای محقق نشد.