جامع خبر(جامع نیوز):با توجه به افزایش حجم مراجعات به شعب بانک اقتصادنوین در روزهای پایانی سال، ساعت کار شعب این بانک افزایش یافت. افزایش ساعت کار شعب منتخب بانک اقتصاد نوین به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران پیشاپیش ضمن تبریک آغاز سال […]

جامع خبر(جامع نیوز):با توجه به افزایش حجم مراجعات به شعب بانک اقتصادنوین در روزهای پایانی سال، ساعت کار شعب این بانک افزایش یافت.
افزایش ساعت کار شعب منتخب بانک اقتصاد نوین

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران پیشاپیش ضمن تبریک آغاز سال جدید به هموطنان عزیز اعلام کرد در روزهای پایانی سال و با هدف تسریع در ارایه خدمت به مشتریان، ساعت کار شعب این بانک در تهران و کلان شهرها افزایش یافته است.
بر این اساس تمام شعب این بانک در استان تهران (به استثنای شعب بازار آهن، بازار استیل، صنعتگران، دماوند و چهاردانگه) و کلان شهرهای کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد از روز شنبه ۱۹ اسفند ماه تا روز دوشنبه ۲۸ اسفند از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه به صورت یکسره مفتوح خواهند بود.
همچنین شعب این بانک در روز پنج‌ شنبه ۲۴ اسفند ۹۶ نیز از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه آماده ارایه خدمت به مشتریان هستند.
علاوه بر این ساعت کار شعب سرداران ارومیه، امام خمینی اردبیل، سنندج، بانه، صیقلان، گلسار، مطهری و پورسینای رشت، لاهیجان، زنجان، آزادی، عدل و خیام قزوین، سبزوار، نیشابور، قوچان، بجنورد، بیرجند، کاشان، مبارکه، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، شهرکرد، آزادی کرمان، جیرفت، مطهری، صفاییه و جمهوری یزد، نهارخوارن گرگان، فرهنگ ساری، طبرسی بابل، آمل و تنکابن نیز از روز شنبه ۱۹ اسفند افزایش یافته است.
بر این اساس ساعت کار این شعب در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح لغایت ۱۷ و ۳۰ دقیقه خواهد بود. ساعت کار شعب یاد شده در روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ماه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح لغایت ۱۳ خواهد بود.