جامع خبر(جامع نیوز):شاتل موبایل از اعطای حجم ADSL، مکالمه و پیامک نامحدود، یک ماه اشتراک سرویس سینمایی نماوا، دسترسی رایگان به کتاب‌های صوتی اپلیکیشن نوار و تا ۱۰۳ گیگابایت حجم اینترنت همراه به مشترکین خدمات اینترنت ثابت شاتل در قالب سه بسته آغازین سیم‌کارت‌های این اپراتور تلفن همراه کشور خبر داد. به گزارش جامع خبر […]

جامع خبر(جامع نیوز):شاتل موبایل از اعطای حجم ADSL، مکالمه و پیامک نامحدود، یک ماه اشتراک سرویس سینمایی نماوا، دسترسی رایگان به کتاب‌های صوتی اپلیکیشن نوار و تا ۱۰۳ گیگابایت حجم اینترنت همراه به مشترکین خدمات اینترنت ثابت شاتل در قالب سه بسته آغازین سیم‌کارت‌های این اپراتور تلفن همراه کشور خبر داد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل؛ سیم کارت و بسته آغازین شماره یک شاتل موبایل به مشترکین خدمات اینترنت ثابت شاتل به همراه ۱۱ گیگابایت اینترنت همراه یک ماهه، ۱ گیگابایت اینترنت ثابت، مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود، و ۱۰۰ دقیقه مکالمه و ۱۰۰ پیامک برون شبکه یک ماهه به همراه اشتراک نماوا و بسته کتاب صوتی اپلیکیشن نوار به قیمت ۱۸ هزارتومان عرضه می‌شود.

سیم کارت و بسته آغازین شماره دو شاتل موبایل هم با ۵۲ گیگابایت اینترنت همراه یک ماهه، ۲ گیگابایت اینترنت ثابت، مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود، و ۱۰۰ دقیقه مکالمه و پیامک برون شبکه یک ماهه با هزینه ۲۵ هزار تومان به مشترکین خدمات ADSL شاتل عرضه می‌شود.

از سوی دیگر، سیم کارت و بسته آغازین شماره سه شاتل موبایل به همراه ۱۰۱ گیگابایت اینترنت همراه در ماه اول و یک گیگابایت اینترنت همراه در ماه دوم و یک گیگابایت اینترنت همراه در ماه سوم، مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و ۳۰۰ دقیقه مکالمه و پیامک برون شبکه برای سه ماه به همراه یک ماه اشتراک رایگان نماوا و ۳ گیگابایت اینترنت ثابت هفتگی و بسته کتاب صوتی اپلیکیشن نوار به قیمت ۴۰ هزار تومان به مشترکین خدمات ADSL شاتل عرضه می‌شود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بسته‌های ترکیبی خدمات ثابت و همراه شاتل موبایل و انتخاب شماره و خرید سیمکارت تا پایان اسفندماه می‌توانند به وب سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

گفتنی است، بنا بر اعلام شاتل موبایل؛ در این مرحله هر مشترک خدمات اینترنت ثابت شاتل حداکثر قادر به ثبت نام ۵ سیم کارت با بسته ترکیبی ثابت و همراه خواهد بود.