جامع خبر(جامع نیوز):تصور اولیه من در مورد ماشین‌های‌ لباسشویی، دستگاهی بود که سروصدای زیادی داشت، برق نسبتا بالایی مصرف می کرد و بعضی مواقع موجب رنگ پس دادن لباس‌ها به یکدیگر می‌شد. این تصور چندان هم بیراه نبود. تا آن موقع من اکثر لباسشویی‌هایی که دیده بودم چنین مشکلاتی را داشتند. از همه بدتر لکه […]

جامع خبر(جامع نیوز):تصور اولیه من در مورد ماشین‌های‌ لباسشویی، دستگاهی بود که سروصدای زیادی داشت، برق نسبتا بالایی مصرف می کرد و بعضی مواقع موجب رنگ پس دادن لباس‌ها به یکدیگر می‌شد. این تصور چندان هم بیراه نبود. تا آن موقع من اکثر لباسشویی‌هایی که دیده بودم چنین مشکلاتی را داشتند. از همه بدتر لکه های سمجی که ماشین لباسشویی امکان پاک کردن آنها را نداشت و لباس‌ها باید با کف و یا بعد از به اصطلاح خیس خوردن با دست شسته می‌شدند.
این ذهنیت من چند ماه پیش و با خرید یک ماشین لباسشویی هوشمند به طور کلی پاک شد.
تابستان امسال خانواده دو نفره ما با به دنیا آمدن دوقلوها پرجمعیت و شلوغ شد. با به دنیا آمدن دوقلوها دیگر ماشین لباسشویی قدیمی جوابگو نبود و لازم بود تا ماشین لباسشویی پرظرفیت‌تر و هوشمندتری را بخریم که شستن کامل و بی‌نقص تمامی لباس‌ها را به خوبی انجام دهد.
تجربه کار کردن با ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ موجب شد تا تعریف تازه‌ای از ماشین لباسشویی در ذهن من به وجود بیاید. در واقع این ماشین لباسشویی نه تنها سروصدا و مصرف انرژی بسیاری پایینی دارد بلکه مشکلاتی مثل صدمه دیدن پارچه و باقی ماندن لکه‌ها را به طور کامل برطرف کرده است.
قبل از خریدن ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ، با پرس‌وجویی که داشتم متوجه شدم که در این سری از ماشین‌های لباسشویی علاوه بر قابلیت اختصاصی و منحصربه‌فرد ماشین های لباسشویی سامسونگ به نام Eco Bubble، قابلیت اضافه کردن انواع لباس، آبکشی لباس‌های شسته شده و یا حتی اضافه کردن مایع نرم کننده هم با وجود داشتن یک در اضافه هم وجود دارد که تمامی مشکلات آزاردهنده سابق (مثل جا ماندن لباس یکی از دوقلوها !) را برای من حل‌وفصل می‌کند.

حباب‌ساز اقتصادی
مشکلی که من با ماشین لباسشویی قبلی‌ام داشتم و بسیاری دیگر با آن مواجه هستند، باقی ماندن لکه‌ها با وجود استفاده از بهترین مواد شوینده بود. در فناوری Eco Bubble برای تولید حباب؛ مواد شوینده، آب سرد و هوا با یکدیگر ترکیب می‌شوند. حباب‌های کوچکی که از ترکیب این سه تولید می‌شود با قرار گرفتن در فضای بین لکه و پارچه لباس به عمق بافت‌ و الیاف آن نفوذ کرده و سمج‌ترین لکه‌ها را نابود می‌کنند.
استفاده از آب سرد در فناوری حباب‌ساز Eco Bubble باعث می‌شود تا انرژی و زمان کمتری برای شستن لباس‌ها مصرف شود. در ادواش‌های سامسونگ میزان مصرف برق تا ۷۰ درصد کاهش یافته است. به همین دلیل در این مدل‌ از لباسشویی‌های سامسونگ برچسب مصرف انرژیA+++ دیده می‌شود.

محافظ همزمان کودک و لباس‌
احتمالا برای شما هم پیش آمده که لباسی را پس از شستشو در حالتی از ماشین تحویل گرفته باشید که مچاله و چروک یا نخ‌کش شده. تا همین چند ماه پیش به دفعات شاهد چنین صحنه‌هایی بودم اما پس از خرید ادواش و به کمک حالت‌های متنوع شستشو آن دیگر لباسی را به شکل مچاله یا نخ‌کش شده از دیگ بیرون نیاوردم.
حباب‌هایی که در فناوری Eco Bubble تولید می‌شود همچون سپری آهنین مابین لباس و دیگ قرار می‌گیرد تا آسیبی به الیاف پارچه وارد نشود. به همین دلیل در لباسشویی‌های ادواش پاک‌کردن لکه‌ها و آلودگی‌های لباس بدون هیچ گونه صدمه و آسیب به لباس انجام می‌شود.
یکی از نگرانی‌های همیشگی من بعد از به دنیا آمدن دوقلوها شستن لباس‌های حساس آنها با مواد شوینده و آسیب زدن این مواد صنعتی به پوست نازک آنها بود. این نگرانی با وجود حالت بسیار کاربردی Baby Care از بین رفت.
در ماشین لباسشویی ادواش حالتی به نام مراقب کودک (Baby Care) وجود دارد که با از بین بردن کامل پودر شوینده در دمایی بالا و با دور آبکشی قدرتمندتر تمامی مواد شوینده را به طور کامل از روی لباس‌ها حذف می‌کند.
علاوه بر فناوری Eco Bubble، در ماشین لباسشویی‌های ادواش امکان دیگری قرار گرفته است تا در هنگام مواجه با لکه‌های سرسخت و سمج به کمک صاحبش بیاید. در این مواقع کاربران می‌توانند با زدن دکمه Bubble Soak و فعال کردن این حالت قوی‌ترین لکه‌بری ممکن را بر روی لباس‌ها اعمال کنند و دیگر به استفاده از روش‌های قدیمی مثل خیس خوردن و شستشو با دست فکر نکنند
در مجموع می‌توان گفت وقتی یکی از محصولات سری ادواش سامسونگ را در خانه داریم خیال‌مان نه تنها از تمیزی لباس‌ها راحت است. بلکه با اطمینان می‌دانیم هیچ حساسیت و ناراحتی هم برای نوزادان دلبندمان به خاطر باقی‌ ماندن ذرات مواد شوینده در لباس‌ها پیش نخواهد آمد.