جامع خبر(جامع نیوز):هیاتی متشکل از ۴۰ نفر از مدیران و کارشناسان بزرگترین سازنده کابل در جهان بنام شرکت نکسانس Nexans در تاریخ ۸ اسفند ماه ۱۳۹۶ به منظور توسعه همکاری های صنعتی و تجاری و برگزاری ملاقات های رو در رو با مدیران صنایع کشور در هتل آزادی تهران حاضر خواهند شد. به گزارش پایگاه […]

جامع خبر(جامع نیوز):هیاتی متشکل از ۴۰ نفر از مدیران و کارشناسان بزرگترین سازنده کابل در جهان بنام شرکت نکسانس Nexans در تاریخ ۸ اسفند ماه ۱۳۹۶ به منظور توسعه همکاری های صنعتی و تجاری و برگزاری ملاقات های رو در رو با مدیران صنایع کشور در هتل آزادی تهران حاضر خواهند شد.
به گزارش پایگاه خبری جامع خبر، به همین منظور مدیران ارشد این شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه شرکت کرده و به تشریح هدف از برگزاری این همایش پرداخته و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
آقای بنجامین فیتوسی، معاون ارشد اجرایی در خاورمیانه، روسیه، آفریقا و عضو هیات مدیره شرکت نکسانس گفت: بدون سیم و کابل دسترسی به انژری و حمل و نقل مقدور نمی باشد و ما سعی می کنیم انرژی را به جمعیت انسانی برسانیم و نیازهای اساسی آنها را برطرف کنیم.
کابل نکسانس به مشتریان بخش صنعتی در ایران امکان مطرح کردن چالش های کلیدی در رابطه با انتقال داده و انرژی را می دهد. در این مراسم نکسانس، به عنوان رهبر جهانی راهکارهای پیشرفته کابل سازی و ارتباطی، تخصص و تجربیات خود را در اختیار نمایندگان برخی از مهمترین شرکت های ایرانی در بخش های متنوع صنعت قرار می دهد.
این همایش متخصصین را از اقصی نقاط کشور برای شرکت در مجموعه کارگاه های تخصصی جهت تبادل موثر دانش و تجربیات موفق بین مشتریان کابل های صنعتی و متخصصین کابل گرد هم می آورد. این کارگاه ها شامل سخنرانان متخصص و همینطور بیان تجربه مشتریان در رابطه با جدیدترین نوآوری های صنعت کابل و گرایش های نوین در شش بخش کلیدی از جمله صنایع خطوط ریلی، صنایع بالا دستی و پایین دستی نفت و گاز، شبکه های برق، معدن، شبکه های بزرگ سازمانی و مراکز داده را بررسی میکنند.
سخنرانان نشست کابل نکسانس آقای بنجامین فیتوسی، معاون ارشد اجرایی در خاورمیانه، روسیه، آفریقا و عضو هیات مدیره و نیز آقای ژروم لروی، مدیرعامل ترکیه و مدیر کل نکسانس در منطقه میباشند. مهمان های افتخاری شامل آقای دکتر حمید حسینی نماینده ی شرکت ایکس ایران اتحادیه صادرکنندگان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، مشاور اتاق بازرگانی ایران و رئیس هیئت مدیره گروه مرآت می باشند.
به گفته بنجامین فیتوسی: ” اقتصاد ایران از سال ۱۳۹۴ پیشرفت چشم گیری داشته است و رشد دو رقمی در تولید ناخالص ملی که از جمله دلایل آن افزایش چشمگیر در تولید و صادرات نفت در دوران پسابرجام می باشد را تجربه کرده است. دولت ایران نیز توسعه ی ریلی کشور را سر لوحه ی برنامه های خود قرار داده با این هدف که میزان ترافیک و آلودگی هوا را در کشور کاهش دهد. نشست کابلی نکسانس فرصت ایده آلی برای برجسته کردن نقش فناوری های پیشرفته در راهکارهای کابلی در کمک به اقتصاد کشور در راستای ادامه حرکت به سوی توسعه در طیف وسیعی از بخش های صنعتی می باشد.
جزئیات این شش کارگاه که در نشست کابل برگزار می شوند، به ترتیب زیر میباشد:
• امنیت شبکه ریلی: چگونگی پشتیبانی کابل ها از عملکرد و ایجاد امنیت در وسایل نقلیه و زیر ساخت ریلی.
. صنایع بالادستی نفت و گاز: راهکارهای کابلی برای محیط هایی با شرایط سخت عملیاتی، سکوهای فراساحل و زیردریایی .
• صنایع پایین دستی نفت و گاز: راهکارها و خدمات جامع کابلی به منظور بهره وری و امنیت ایده آل .
• شبکه های برق: رویارویی با چالش های شبکه های برق شامل گستره کاملی از راهکارها برای مصارف ولتاژ متوسط، ولتاژ قوی و ولتاژ های بسیار قوی شامل شبکه های زمینی، هوایی و زیر دریایی.
• صنایع معدنی: راهکارهای سفارشی کابلی جهت علمکرد مطمئن و بهینه معدنی.
• شبکه های سازمانی بزرگ و مراکز داده: راهکارهای بدیع و هوشمند برای زیرساخت دیجیتال
در مورد نکسانس
به عنوان رهبر جهانی راهکارهای پیشرفته کابلی و اتصالات، نکسانس به وسیله گستره وسیعی از بهترین کلاس محصولات و خدمات نوآورانه، انرژی را به زندگی می آورد. برای بیش از ۱۲۰ سال نوآوری به عنوان بارزترین ویژگی شرکت نکسانس امکان ایجاد آینده ای ایمن تر، هموشمندتر و کارآمدتر را در کنار مشتریان خود به ارمغان آورده است. امروزه، گروه نکسانس متعهد به تسهیل انتقال انرژی و پشتیبانی از رشد فزاینده داده ها از طریق توانمندسازی مشتریان در چهار بخش اصلی تجاری می باشد: سازه و منطقه سکونت (شامل: خدمات، شبکه های هوشمند و وسایل نقلیه الکترونیکی)، ولتاژهای بالا و پروژه ها (شامل پارک توربین های دریایی، اتصالات زیردریایی، شبکه های ولتاژ قوی خشکی)، دیتا و مخابرات (شامل: انتقال دیتا، شبکه های مخابراتی، مراکز داده عظیم و شبکه های محلی) و صنعت و راهکار (شامل: صنایع انرژی های تجدید پذیر، حمل و نقل، نفت و گاز، اتوماسیون و غیره).
مسئولیت اجتماعی نکسانس سرلوحه اصلی فعالیت های تجاری و اقدامات درون سازمانی می باشد. در سال ۲۰۱۳ نکسانس به اولین تولید کننده کابلی تبدیل شد که اقدام به تاسیس سازمانی به منظور حمایت از اقدامات لازم جهت دسترسی جوامع محروم به انرژی نمود. تعهد این گروه به تولید کابلهایی با کیفیت بالا و دوستدار محیط زیست از طریق حضور فعال در بسیاری از انجمن های پیشرو صنعتی از جمله Europacable، انجمن جهانی تولید کنندگان قطعات الکتریکی (NEMA)، فدراسیون بین المللی تولیدکنندگان کابل (CF) و (CIGRE) و بسیاری دیگر نمود پیدا میکند.
نکسانس با بیش از ۲۶ هزار کارمند وحضور صنعتی در ۳۴ کشور و فعالیت های بازرگانی- تجاری در سراسر دنیا در سال ۲۰۱۷ میزان فروش ۶٫۴ میلیارد یورو را به ثبت رسانده است. همچنین این شرکت در تالار اصلی بورس Euronext پاریس قرار گرفته است.
برای اطلاعات بیشتر به وبسایت زیر مراجعه شود: WWW.nexans.co