جامع خبر(جامع نیوز):حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک_توسعه_تعاون گفت: عملکرد بانک توسعه تعاون همواره در راستای برنامه‌های دولت می‌باشد. به گزارش جامع خبر مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه این بانک با گروه‌های ویژه‌ای از مشتریان شامل، تعاونی‌ها، کارگران، روستاییان و گروه‌های کم‌درآمد بیشترین تعامل را داشته است افزود: بانک توسعه تعاون همواره سعی نموده […]

جامع خبر(جامع نیوز):حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک_توسعه_تعاون گفت: عملکرد بانک توسعه تعاون همواره در راستای برنامه‌های دولت می‌باشد.

به گزارش جامع خبر مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه این بانک با گروه‌های ویژه‌ای از مشتریان شامل، تعاونی‌ها، کارگران، روستاییان و گروه‌های کم‌درآمد بیشترین تعامل را داشته است افزود: بانک توسعه تعاون همواره سعی نموده است در راستای رسالت اساسنامه‌ای خود ایجاد_اشتغال و حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط را با نگاهی تعاون‌مدارانه دنبال نماید.

مهدیان خاطرنشان کرد: حرکت به سمت بانکداری_اجتماعی، حمایت از بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط، حمایت از سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های پراشتغال و افزایش دسترسی مردم در لایه‌های ضعیف جامعه به منابع_بانکی ازجمله دیگر اقدامات موثر در این بانک در جهت گسترش اشتغال برمدار_تعاون بوده است.

مهدیان حمایت از توانمندسازی و تأمین مالی ۱۵۰۰ گروه و صندوق اعتباری خرد در سال جاری با حدود ۳۰۰۰۰ نفر در مناطق روستایی را ازجمله اقدامات صورت گرفته در راستای بانکداری اجتماعی عنوان کرد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات_کارگشا و اشتغال‌زا به بنگاه‌های خرد و متوسط از سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال‌های ۹۵ و ۹۶ توسط بانک توسعه تعاون و قرار گرفتن در بین ۱۰ بانک اول در شبکه_بانکی و دارای بهترین عملکرد در تأمین_مالیsmeها و پرداخت بیش از هفتاد درصد منابع بانک توسعه تعاون به هفتاد درصد تعاونی‌ها ازجمله سایر اقدامات در راستای حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط و ایجاد اشتغال پایدار بوده است.

شایان‌ذکر است بانک توسعه تعاون در حمایت و پشتیبانی از طرح‌های مختلف اقتصادی نظیر خرید_تضمینی_گندم، چشمه_تعاون، سهام_عدالت، کمیته_امداد، بهزیستی و اشتغال_فراگیر و اشتغال_روستایی از طریق پرداخت تسهیلات مختلف مشارکت داشته است