جامع خبر(جامع نیوز):روزهای پایانی سال فرصتی است برای تغییر و دگرگونی آدمی و بخشی از آنچه در حول و حوش ما حضور دارد. در این ایام بر اساس سنتی باستانی کهنه‌ها دور ریخته می‌شوند تا همزمان با آمدن بهار فصل جدیدی را در زندگی خود رقم بزنیم. این موضوع بیش از هر چیز در مورد […]

جامع خبر(جامع نیوز):روزهای پایانی سال فرصتی است برای تغییر و دگرگونی آدمی و بخشی از آنچه در حول و حوش ما حضور دارد. در این ایام بر اساس سنتی باستانی کهنه‌ها دور ریخته می‌شوند تا همزمان با آمدن بهار فصل جدیدی را در زندگی خود رقم بزنیم.
این موضوع بیش از هر چیز در مورد اسباب و اثاثیه منزل که سال‌ها با آن کار کرده‌ایم و دیگر پاسخگوی نیازهای ما نیستند صدق می‌کند. لوازم برقی خانه از جمله این اثاثیه هستند که می‌توانیم با یک زمان‌شناسی مناسب بهترین و پیشرفته‌ترین مدل‌های آن را با قیمتی مناسب و پایین‌تر از همیشه خریداری کنیم و یک عیدی ارزشمند را به آشپزخانه خود هدیه بدهیم.
جشنواره «عیدانه» سامسونگ یکی از این فرصت‌هاست که به تازگی شروع شده و برای مدتی محدود ادامه خواهد داشت. در این جشنواره برترین لوازم خانگی سامسونگ با همراه با جوایز (عیدی) نفیس و ارزشمندی عرضه شده است.
از جمله این هدایای ارزشمند عیدی ۲۰ میلیون ریالی است که در ازای خرید سبد ویژه به خریداران اهدا می‌شود.

بهار سامسونگی
جشنواره عیدانه سامسونگ برای خریداران لوازم خانگی طرحی را در نظر گرفته تا با خرید سبد‌ ویژه‌ای شامل جاروبرقی Prince، مایکروفر SAMI 12، ماشین ظرفشویی D164، ماشین لباسشویی H147 و یخچال رومانو هدیه نقدی ۲۰ میلیون ریالی دریافت کنند.
علاوه بر سبد ویژه، هر یک از خریداران محصولات منتخب سامسونگ از ۵۰۰ هزار تا ۲۰ میلیون ریال هدیه نقدی جشنواره عیدانه سامسونگ را دریافت خواهند کرد.
خریدارانی که قصد دارند سال ۹۷ را با یخچالی هوشمند و پیشرفته آغاز کنند می‌توانند در جشنواره عیدانه سامسونگ، با خرید سه مدل یخچال رومانو، French5 و French4 عیدی نقدی ۱۰ میلیون ریالی هدیه بگیرند. عیدی خریداران یخچال‌های ساید بای ساید FSR2، FSR12 و FSR14 ۷ میلیون ریال در نظر گرفته شده.
چنانچه علاقه‌مند هستید در روزهای پایانی سال ماشین لباسشویی خود را تغییر دهید، می‌توانید جدیدترین نسل ماشین‌های لباسشویی سامسونگ به اسم ادواش را با عیدی‌های ارزشمند و قابل توجه خریداری کنید. در جشنواره عیدانه سامسونگ می‌توانید لباسشویی خودتان را به ادواش‌های مدل Q1479 یا Q1468 ارتقا دهید و ۲ میلیون ریال هدیه بگیرید. مدل J1477 یکی دیگر از ادواش‌هایی است که خریداران آن در جشنواره سامسونگ یک و نیم میلیون ریال عیدی خواهند گرفت.
فهرست متنوع محصولات لوازم خانگی سامسونگ در جشنواره عیدانه با حضور انواع ماشین‌های ظرفشویی، مایکروفر و جاروبرقی تکمیل شده است که عیدی‌ها و هدایای ارزشمندی در انتظار خریداران آنها خواهد بود.
جشنواره عیدانه سامسونگ به تازگی آغاز شده و برای مدتی محدود ادامه خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره عیدانه سامسونگ می‌توانید به سایت سامسونگ به نشانی www.samsung.com یا سایت سام سرویس (samservice.com) مراجعه کنید.