جامع خبر(جامع نیوز):عرضه تجهیزات Huawei Matebook X Pro و Huawei MediaPad M5 در کنار اولین مودم های با پشتیبانی ۳GPP در همه فرکانس های ۵G آینده دنیای فناوری اطلاعات را امروز به کاربران در کنگره جهانی موبایل نشان می دهند امروز Huawei باتکیه‌ برموفقیت‌های خوددرارائه گوشی های هوشمندباکیفیت بالاوقدرتمند، اولین نوت بوک دنیا با صفحه […]

جامع خبر(جامع نیوز):عرضه تجهیزات Huawei Matebook X Pro و Huawei MediaPad M5 در کنار اولین مودم های با پشتیبانی ۳GPP در همه فرکانس های ۵G آینده دنیای فناوری اطلاعات را امروز به کاربران در کنگره جهانی موبایل نشان می دهند

امروز Huawei باتکیه‌ برموفقیت‌های خوددرارائه گوشی های هوشمندباکیفیت بالاوقدرتمند، اولین نوت بوک دنیا با صفحه نمایش FullView با نام Huawei Matebook X Pro را طی مراسمی در بارسلون معرفی کرد. علاوه بر این آخرین سری از تبلت های هوآوی با نام HUAWEI MediaPad M5 وتجهیزات سازگار با شبکه های نسل جدید ۵G نیزبه‌عنوان اولین تجهیزات بازارکه ازاستانداردجهانی ارتباطات ۳GPP تحت بستر ۵G پشتیبانی می‌کنند در این مراسم رونمایی شد. با وجود بهره گیری ازجدیدترین طراحی‌های خیره‌کننده وپیشرفت‌های برجسته درزمینه عملکرد،این تجهیزات جدیدقدرت تکنولوژی امروز Huawei رادرارائه تجربه‌های خلاقانه و بی نظیردر قیاس با رقبا به خوبی نشان می دهند.

ریچاردیو،مدیرعامل شرکت Huawei می‌گوید: “در Huawei،مابه چشم‌اندازیک دنیای کاملاًمتصل هدایتمی نگریموبرایرسیدنبهاینهدف،به‌طورقابل‌توجهیدرتحقیقاتوتوسعه سرمایه‌گذاریمی‌کنیمتابدانیمکهچگونهافرادباتکنولوژیارتباطبرقرارمی‌کنندوارتباطآن‌هاپایدارمی‌ماند. “ درادامهاو افزود: “مامأموریتخودرا در هوآویبرایبه جلو راندنمرزهایفناوریونوآوری با توجه به پیشرفت های اخیرتوانسته‌ایمبهخوبیانجام دهیم. بامعرفیجدیدمحصولاتیچون HUAWEI MateBook X Pro، HUAWEI MediaPad M5 واولینمودم ۳GPP 5G دردنیا، ما در واقع تجربه کاربری جدیدی و خلاقانه ای را برای مشتریانمان تعریف می کنیم. ”

ازماهبهارسال ۲۰۱۸ دستگاه‌های HUAWEI MateBook X Pro و HUAWEI MediaPad M5 درچین،اروپا،آمریکای شمالی،آسیاواقیانوسیه،خاورمیانهدردسترس خواهندبود.

HUAWEI MateBook X Pro

یکنوتبوک فوق العاده باریک است که از اولین صفحه‌نمایشFullView در دنیای نوت بوک ها بهره می برد. این مانیتور۳K که لمسی هم هست از نسبت پوشش ۹۱ درصدی در قیاس با کل ابعاد بدنه بهره می برد. ایندستگاهباپردازندهنسلهشتماینتل Core i7 / i5 عرضهمی‌شودودارایباتری ۵۷.۴ وات (ظرفیتپایه) وگرافیک NVIDIA® GeForce® MX150 با ۲ گیگابایت GDDR5 استکهیکیازسبک‌ترینوقدرتمندتریننوتبوکهادربازاربهشمارمی‌آید. HUAWEI MateBook X Pro در حوزه صدا هم بسیار قدرتمند است و از ویژگی Dolby Atmos Sound System بهره می برد که موجب می شودصدا به شکل با کیفیتیدرسرتاسرفضاواطرافشماجریانمی‌یابد به شکلی شماخود را د رمرکز آن حس می کنید.

Huawei MediaPad M5

سری جدید تبلت با طراحی ارگونومیک فوق العادهکهباصفحه‌نمایش۲.۵Dو ۲K. این تبلت در دو مدل مانیتورهای ۸.۴ و ۱۰.۴ اینچی عرضه شده که به ترتیب ۲ و چهار اسپیکر در آنها تعبیه شده که با همکاری Harman Kardon تولید شده اند. این سری جدید با تکنولوژی HUAWEI Histen،صدایسهبعدیراازطریقبلندگوهای این فراهموصدای Hi-Res راباکیفیت و تفکیک استثنایی در اختیار کاربر خود می گذارد. برای HUAWEI MediaPad M5 Pro با مانیتور ۱۰.۴ اینچی همچنین یک قلم HUAWEI M-Pen فوق‌العادهدقیقودارای ۴۰۹۶ سطح حساسیتفشاربرایبهترینتجربهیادداشتبرداری در نظر گرفتهشدهاست.

استاندارد ۳GPP برایاستفادهدرمودم‌های ۵G

مودم HUAWEI 5G CPE باپشتیبانیازاستانداردجهانیمخابرات ۳GPP برایارتباطات ۵G سرعتفوق‌العادهبی‌نظیریرابرایدانلودتا ۲ گیگابیتدرثانیهرابرای اولین بارفراهممی‌کندومی‌تواندبررویهردوشبکه ۴G و ۵G عملکند. چیپستBalong 5G01 کهنخستینچیپستتجاریدرجهاناستکهازاستاندارد ۳GPP درتمامیباندهایفرکانس ۵G پشتیبانی می‌کند.