جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل موسسه ملل با بیان اینکه قطعاً ازطرح اعاده اموال نامشروع مسئولان استقبال می‌کنم، گفت: باید برنامه ریزی و قوانین طوری باشد که همه چیز از ابتدا شفاف باشد. به گزارش جامع خبرسیدامین جوادی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص طرح اعاده اموال و دارایی های نامشروع مسئولان که هم اکنون در حال […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل موسسه ملل با بیان اینکه قطعاً ازطرح اعاده اموال نامشروع مسئولان استقبال می‌کنم، گفت: باید برنامه ریزی و قوانین طوری باشد که همه چیز از ابتدا شفاف باشد.
به گزارش جامع خبرسیدامین جوادی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص طرح اعاده اموال و دارایی های نامشروع مسئولان که هم اکنون در حال جمع آوری امضا در مجلس است، اظهارداشت: قطعا ازاین طرح استقبال می کنم.

وی با بیان اینکه درصورتی که به نتیجه برسند اموال نامشروع است، بایداین اموال شناسایی و مصادره شود، گفت: اما اگر اموال نامشروع است و مشکل دارد چرا اجازه داده اند تا الان اینطور بماند؟!
مدیرعامل موسسه ملل تصریح کرد: باید برنامه ریزی های به گونه ای صورت گیرد که اجازه کسب اموال و دارایی نامشروع برای هیچ فردی وجودنداشته باشد.
جوادی اما این را هم گفت که این طرح حق مردم است و ذات خوبی دارد