جامع خبر(جامع نیوز):شهردار منطقه ۷ از برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این منطقه در تاریخ بیست و چهارم اسفند ماه خبر داد. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی ضمن ابراز خرسندی از توفیق میزبانی دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس ، گفت: […]

جامع خبر(جامع نیوز):شهردار منطقه ۷ از برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این منطقه در تاریخ بیست و چهارم اسفند ماه خبر داد.

به گزارش جامع خبرازروابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی ضمن ابراز خرسندی از توفیق میزبانی دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس ، گفت: تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در نقاط مختلف شهر یکی از مهمترین راه‌های انتقال فرهنگ مقاومت و پایداری در سطح جامعه است.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار در جامعه به ویژه در بین نسل جوان، تاکید کرد: مراسم وداع با شهدا شب بیست و سوم اسفند بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد مالک اشتر واقع در انتهای خیابان معلم اجرا و مراسم تشییع ساعت ۹:۳۰ صبح بیست و چهارم اسفندماه از محل مسجد تا باغ موزه قصر برگزار می شود.

شهردار منطقه ۷ یادآور شد: کمیته‌های مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا در این منطقه مشخص شده و شرح وظایف اعضای کمیته ها به آنان اعلام شد و با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در صد هستیم تا این مراسم را هرچه باشکوهتر برگزار کنیم.

گفتنی است مسیر تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس از خیابان شهید گوهری آغاز و بعد از گذشتن از خیابان های معلم و مرودشت در باغ موزه قصر تدفین خواهند شد.