جامع خبر(جامع نیوز):از ابتدای سال ۹۶ تا پایان بهمن ماه، مردم نیکوکار کشورمان مبلغ ۴۲۵ میلیارد ریال کمک‌های نقدی خود را از طریق اپلیکیشن آپ و کد دستوری #۷۳۳* به‌صورت مستقیم به­‌حساب بیش از ۲۰ موسسه، سازمان و نهاد خیریه واریز کردند. به گزارش جامع خبر، آسان پرداخت پرشین در راستای مسئولیت اجتماعی خود با […]

جامع خبر(جامع نیوز):از ابتدای سال ۹۶ تا پایان بهمن ماه، مردم نیکوکار کشورمان مبلغ ۴۲۵ میلیارد ریال کمک‌های نقدی خود را از طریق اپلیکیشن آپ و کد دستوری #۷۳۳* به‌صورت مستقیم به­‌حساب بیش از ۲۰ موسسه، سازمان و نهاد خیریه واریز کردند.

به گزارش جامع خبر، آسان پرداخت پرشین در راستای مسئولیت اجتماعی خود با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و کمک به نیازمندان، با ایجاد بخش نیکوکاری در اپلیکیشن آپ و امکان واریز مستقیم وجه نقد به حساب موسسه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای خیریه از جمله؛ سازمان زندان­‌ها، محک، کمیته امداد، سازمان بهزیستی، خیریه مهرآفرین، بهنام دهش‌پور و… فراهم کرده است.

گفتنی است شرکت آسان پرداخت پرشین در جهت ایفای نقش مسئولیت‌­های اجتماعی خود، علاوه بر رعایت کامل قوانین و مقررات، در حوزه‌های مشارکتی همچون فعالیت‌های حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، حمایت از موسسات خیریه، حمایت از جوامع علمی، اشتغال‌زایی و کار آفرینی در حوزه پرداخت الکترونیک همواره پیشگام بوده است. آپ در راستای حساس کردن افکار عمومی و جامعه ۱۷ میلیونی کاربران آپ همواره تلاش داشته تا هموطنان را در زمینه توجه به مسایل فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی تشویق کند که در ادامه به برخی از این فعالیت­ها اشاره می­شود.

– حامی فدراسیون دو و میدانی کشور

– راه­ اندازی کمپین «همخانه» با شعار؛ «کنار هم، برای اندکی زندگی» برای کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه

– اجرای طرح چند قدم تا روشنایی و مشارکت خیرخواهانه کاربران آپ برای آزادی زندانیان محکوم مالی و جرائم غیر عمد

– حمایت مالی از تیم قایقرانی مازندران در بیست و نهمین دوره از مسابقات آب­های آرام قهرمانی کشور

– حامی مسابقات بین­المللی برنامه‌نویسی دانشجویی ACM در دانشگاه امیرکبیر

– میزبانی از پرندگان مهاجر و قوهای تالاب سرخرود

مشارکت در طرح نهضت درختکاری با کاشت ۱۰۰۰ اصله نهال