جامع خبر(جامع نیوز):بانک صادرات ایران در استان خراسان جنوبی در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی، حمایت از بخش های تولیدی و ایجاد اشتغال طی سال ٩۶ با تامین اعتبار برای کمک به ۵۵١ طرح، بیش از ۵٠٣ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک صادرات ایران در استان خراسان جنوبی در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی، حمایت از بخش های تولیدی و ایجاد اشتغال طی سال ٩۶ با تامین اعتبار برای کمک به ۵۵١ طرح، بیش از ۵٠٣ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.
به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک طی سال ٩۶ در استان خراسان جنوبی به جهت حمایت از رونق تولید، حفظ مشاغل پایدار در بنگاه های کوچک و متوسط و همچنین ایجاد زمینه برای خود اشتغالی در بین خانوارهای معرفی شده از سوی نهادهای حمایتی، ۵٠٣ میلیارد و ۴٣٨ میلیون ریال تسهیلات به تامین مالی ۵۵١ طرح تخصیص داد که از این میان ۴۴۶ میلیارد ریال در حمایت از ٧٧ پروژه در قالب بنگاه های کوچک و متوسط و بالغ بر ۵٧ میلیارد ریال برای اعطای ۴٧۴ فقره وام مشاغل خانگی پرداخت شده است.
بنا براین گزارش، بانک صادرات ایران در این استان طی ١٢ ماه منتهی به پایان اسفند ٩۶ در استان خراسان جنوبی در سایر بخش های اقتصاد مقاومتی از جمله تامین وام مسکن اقشار ویژه (خانواده های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران) تعداد ١٠٢ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۶٢ میلیارد ریال اعطا کرد.
در این استان همچنین بالغ بر ١۴۶ میلیارد ریال وام ازدواج و تهیه جهیزیه در اختیار ١۴١٨ نفر از واجدین شرایط قرار گرفته است.