جامع خبر(جامع نیوز):دومین کمپ فوتبال ایرانسل-لالیگا از ۸ تا ۱۰ اردیبهشت ماه برای پسران ۱۱ تا ۱۳ سال در تهران برگزار می‌شود. به گزارش جامع خبراز روابط عمومی ایرانسل، دومین کمپ فوتبال ایرانسل-لالیگا با هدف استعدادیابی و آموزش کودکان و نوجوانان مستعد برگزار می‌شود. پدران و مادرانی که قصد دارند فرزندشان در این کمپ حضور […]

جامع خبر(جامع نیوز):دومین کمپ فوتبال ایرانسل-لالیگا از ۸ تا ۱۰ اردیبهشت ماه برای پسران ۱۱ تا ۱۳ سال در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش جامع خبراز روابط عمومی ایرانسل، دومین کمپ فوتبال ایرانسل-لالیگا با هدف استعدادیابی و آموزش کودکان و نوجوانان مستعد برگزار می‌شود. پدران و مادرانی که قصد دارند فرزندشان در این کمپ حضور داشته باشد تا ۲۷ فروردین ماه فرصت دارند تا فیلمی یک دقیقه‌ای از بازی فوتبال فرزندشان به نشانی Irancell.ir/camp ارسال کنند.

از بین فیلم‌های رسیده، یک تیم با حضور پیشکسوتان فوتبال ۶۶ بازیکن پسر ۱۱ تا ۱۳ ساله را برای حضور در کمپ انتخاب کرده و ایرانسل در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه اسامی افراد انتخاب شده را اعلام می‌کند.

پیش از این ایرانسل با ایجاد بستری برای استعدادیابی، شرایط آموزش حرفه‌ای فوتبال را برای کودکان در اولین کمپ فوتبال ایرانسل-لالیگا از ۲ تا ۴ اسفندماه سال گذشته با حضور نمایندگان و سفیران لالیگا نظیر گایزگا مندیتا ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه‌های والنسیا، لاتزیو و بارسلونا و جمعی از بازیکنان فوتبال حال حاضر و سابق تیم ملی و تیم‌های باشگاهی ایران فراهم کرده بود.

به تمامی بازیکنان حاضر در این کمپ نظیر کمپ اول مدرک رسمی از سوی لالیگا اهدا خداهد شد.

دومین کمپ فوتبال ایرانسل-لالیگا در راستای تفاهم نامه‌ای که بین ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، با دو هدف فراهم آوردن دسترسی مشترکان ایرانسل به محصولات و محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان جوانان منعقد شده است، برگزار می‌شود