جامع خبر(جامع نیوز):تا پایان آذر سال گذشته، ۵ میلیون و ٩۴٨ هزار و ۴۶٧ نفر مستمری بگیر اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و از خدمات این سازمان استفاده می کنند. به گزارش جامع خبراز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جمعیت مستمری بگیران اصلی این سازمان را بازنشستگان، ازکارافتادگان و […]

جامع خبر(جامع نیوز):تا پایان آذر سال گذشته، ۵ میلیون و ٩۴٨ هزار و ۴۶٧ نفر مستمری بگیر اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و از خدمات این سازمان استفاده می کنند.

به گزارش جامع خبراز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جمعیت مستمری بگیران اصلی این سازمان را بازنشستگان، ازکارافتادگان و بازماندگان تشکیل می دهند.
براساس اعلام دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، از مجموع این رقم تا پایان آذر سال ٩۶، یک میلیون و ٧٣٠ هزار و ٨٩٨ نفر بازنشسته هستند.
همچنین، از کل جمعیت مستمری بگیران تامین اجتماعی در همین مدت، ١٣۶ هزار و ٧٠۴ نفر از کارافتاده هستند و یک میلیون و ۵۴٢ هزار و ٢٠٢ نفر در ردیف بازماندگان قرار دارند.
همچنین ٢ میلیون و ۵٣٨ هزار و ۶۶٣ نفر را افراد تبعی بازنشستگان و ازکارافتادگان سازمان تامین اجتماعی تشکیل می دهند.
بر اساس آخرین آمار منتشر شده تعداد مستمری بگیران اصلی سازمان تامین اجتماعی در مجموع به ٣ میلیون و ۴٠٩ هزار و ٨٠۴ نفر می رسد که این افراد دارای ٢ میلیون و ۶۶۵ هزار و ٣٠٢ پرونده هستند.
لازم به ذکر است در پرونده های مستمری مربوط به بازماندگان؛ تمامی بازماندگان بیمه شده و یا بازنشسته متوفی از یک پرونده مستمری دریافت می کنند.