جامع خبر(جامع نیوز):با برگزاری نخستین مجمع عمومی “انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه” در روزجاری، اعضای هیات مدیره و بازرسان این انجمن مشخص شدند. به گزارش جامع خبر، نخستین مجمع عمومی عادی انجمن صنفی خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه با دستور کار استماع گزارش هیات مدیره و بازرسان انجمن، انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیات […]

جامع خبر(جامع نیوز):با برگزاری نخستین مجمع عمومی “انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه” در روزجاری، اعضای هیات مدیره و بازرسان این انجمن مشخص شدند.

به گزارش جامع خبر، نخستین مجمع عمومی عادی انجمن صنفی خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه با دستور کار استماع گزارش هیات مدیره و بازرسان انجمن، انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره و بازرسان، تصویب صورت‌های مالی منتهی به پایال سال ۱۳۹۶ و سایر مواردی که بر عهده مجمع عمومی است، صبح امروز(دوشنبه) با حضور اعضا در سالن همایش‌های شرکت سپرد‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، رئیس این انجمن به ارائه عملکرد و گزارش یکسال گذشته هیات مدیره و پاسخ به سوالات و موضوعات مطرح شده پرداخت و در ادامه نیز انتخابات هیات مدیره و بازرسان انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه برگزار شد که پس از رای‌گیری به ترتیب آرا مهدی حاجی‌وند، مهدی نعمتی، لیلا مهرابی‌پور، مجید اسکندری، اسماعیل کاظمی، نازنین نامور و سیامک خسروی‌پور به عنوان اعضای اصلی، و الهام حدادی، مروارید اسلامی و سروش خسروی‌فر به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره انتخاب و معرفی شدند.

همچنین در جریان مراسم رای‌گیری امروز مجمع عمومی انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه، محمدحسن مصلی‌‌نژاد و فاطمه تیموری به عنوان بازرسین اصلی و محمدرسول شریفی لطف به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب و معرفی شد.

این گزارش می‌افزاید: مجوز تشکیل “انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه” از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر شده است و نخستین مجمع آن با حضور نماینده این وزارتخانه برگزار شد.

گفتنی است انجام اقدامات لازم به منظور حمایت از حقوق مادی و معنوی خبرنگاران حوزه بازار سرمایه، تسهیل روابط اعضا با نهادها، سازماندهی و ادارات اقتصادی و مرتبط با حوزه بازار سرمایه، تلاش برای ایجاد بستر تکریم و تامین خدمات و امکانات رفاهی خبرنگاران بازار سرمایه و حوزه بورس کشور و اشخاص تحت تکفل ایشان از قبیل مسکن،‌ تسهیلات بانکی،‌ بهداشت و درمان‌، بیمه‌های درمانی و اجتماعی‌، بیکاری و … متناسب با شان و منزلت آنان و در جهت ارتقای سطح معیشتی و اقتصادی اعضای حرفه مورد نظر از جمله وظایف اختصاصی انجمن انجمن صنفی خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه مطابق اساسنامه هستند.