جامع خبر(جامع نیوز):معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی، بیست و سوم فروردین ماه “روز دندانپزشکی” را به تمام دندانپزشکان شاغل در سازمان تامین اجتماعی، تبریک گفت. به گزارش جامع خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ متن پیام دکتر مهدی درخشان به شرح زیر است: بیست و سوم فروردین […]

جامع خبر(جامع نیوز):معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی، بیست و سوم فروردین ماه “روز دندانپزشکی” را به تمام دندانپزشکان شاغل در سازمان تامین اجتماعی، تبریک گفت.
به گزارش جامع خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ متن پیام دکتر مهدی درخشان به شرح زیر است:

بیست و سوم فروردین ماه بعنوان «روز دندانپزشکی» نماد قدردانی از زحمات و جایگاه تلاشگران فعالی است که با ارائه خدمات سلامت دهان و دندان، نقش مهمی در ارتقاء کیفیت زندگی و تأمین سلامت آحاد مردم ایفا می نمایند و بروز بسیاری از بیماریها را کاهش می دهند.

امروزه یکی از مهمترین مقوله های حوزه سلامت، بیماری های دهان و دندان است که با برنامه ریزی اصولی می توان زمینه دسترسی عموم بیمه شدگان محترم به اینگونه خدمات را فراهم ساخت و این امر که مطابق با آموزه های دینی، علمی و فرهنگی جامعه نیز می باشد، همکاری و مشارکت تمامی سطوح ارائه دهنده خدمات بخش سلامت بویژه دندانپزشکان گرامی را می طلبد.

اینجانب ضمن تبریک «روز دندانپزشکی» به همه دندانپزشکان شاغل در سازمان و تشکر از زحمات شما عزیزان و تأکید بر لزوم فراگیری روش های نوین درمانی همگام با پیشرفت روز افزون علوم پزشکی و دندانپزشکی، از خداوند متعال سعادت و سلامت روز افزون و توفیق خدمت بیشتر به بیمه شدگان محترم سازمان را مسئلت می نمایم.