به گزارش جامع خبرازستاد خبری فاینکس ۲۰۱۸ کارگاه آشنایی با روشهای تامین مالی شرکت های نوبنیاد و استارتاپ ها روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه در سالن ۴۱ فین استارز در یازدمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار می شود. مدرس این کارگاه با موضوع تامین مالی از طریق استارتاپ ها و روش های جدید […]

به گزارش جامع خبرازستاد خبری فاینکس ۲۰۱۸ کارگاه آشنایی با روشهای تامین مالی شرکت های نوبنیاد و استارتاپ ها روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه در سالن ۴۱ فین استارز در یازدمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار می شود.

مدرس این کارگاه با موضوع تامین مالی از طریق استارتاپ ها و روش های جدید تامین مالی، دکتر پیمان مولوی دکترای مدیریت اجرایی و کارشاسی ارشد حسابداری از دانشگاهessex است و در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهینامه ارائه می شود.
مولوی با بیان این که تبعیت از الگوهای موفق بازار مالی در دنیا و به خصوص پیاده کردن استانداردهای بین المللی بازارهای مالی در گرو اتصال به شبکه بین المللی است ، گفت: اتصال شبکه مالی ایران به شبکه مالی بین المللی، کلید توسعه بازارهای مالی ما است و این اتصال باید از نمایشگاه هایی مثل فاینکس ۲۰۱۸ شروع شود.
گفتنی است علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس: www.ifc.ir/financing-methods مراجعه نمایند.