جامع خبر(جامع نیوز) : رئیس سرپرستی منطقه ۳ بانک شهر با اشاره به استقبال شهروندان از پیشخوان‌های شهرنت در ایام تعطیلات گفت: اصفهان به عنوان شهر نصف جهان، به ارائه خدمات بانکی به مسافران نوروزی می‌پردازد. به گزارش جامع خبربه نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، حسن خدابنده شهرکی با بیان […]

جامع خبر(جامع نیوز) : رئیس سرپرستی منطقه ۳ بانک شهر با اشاره به استقبال شهروندان از پیشخوان‌های شهرنت در ایام تعطیلات گفت: اصفهان به عنوان شهر نصف جهان، به ارائه خدمات بانکی به مسافران نوروزی می‌پردازد.

به گزارش جامع خبربه نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، حسن خدابنده شهرکی با بیان اینکه خدمات بانک شهر در ۱۹ شعبه، ۱۴ باجه و ۲۸ پیشخوان شهر نت در سرپرستی منطقه ۳ به شهروندان ارائه می شود، تأکید کرد: فعالیت پیشخوان های شهر نت در این سرپرستی(شامل: استان های اصفهان ، یزد و چهارمحال و بختیاری ) از آغاز سال جدید از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۴ است.

وی اضافه کرد: دستگاه های خودپرداز بانک شهر به دارندگان کارت بانک شهر تا سقف پنج میلیون ریال و به دارندگان کارت دیگر بانک های عضو شتاب تا سقف دو میلیون ریال اسکناس نو پرداخت خواهد کرد.

خدابنده شهرکی اظهار کرد: همزمان با تعطیلات نوروز در ستاد بانک شهر گروه هایی به عنوان”گروه کشیک”آماده خدمات رسانی به شهروندان و رفع مشکلات احتمالی آنان هستند.