جامع خبر(جامع نیوز):طی حکمی از سوی دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه، سیدمحمد اکبرالسادات به عنوان جانشین معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه اعتباری کوثر منصوب شد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ در این مراسم جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه ضمن تبریک مبعث حضرت رسول اکرم (ص) گفت: […]

جامع خبر(جامع نیوز):طی حکمی از سوی دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه، سیدمحمد اکبرالسادات به عنوان جانشین معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه اعتباری کوثر منصوب شد.
به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ در این مراسم جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه ضمن تبریک مبعث حضرت رسول اکرم (ص) گفت: معاونت اعتبارات و بازاریابی می بایست با توجه به برنامه ها و نیازهای کلان مشخص شده برای سازمان، نسبت به شناسایی نیاز مشتریان و سازمان اهتمام ویژه داشته باشد.

فهیمی پور با اشاره به طرح چابک سازی ساختار سازمانی موسسه افزود: توسعه و تقویت کار تیمی می تواند در اثربخشی ساختار سازمانی جدید موسسه سهم بسزایی ایفا نماید و در این ساختار هر چه مشاغل تخصصی تر و تعاملات بین بخشی گسترده تر باشد شاهد برنامه ریزی و اجرای مطلوب فعالیت ها خواهیم بود.

وی با برشمردن خصوصیات بارز کارکنان موسسه اعتباری کوثر اظهار داشت: تحصیلات و جوانی از خصیصه های بارز همکاران ما در کوثر است که در این میان نقش و رسالت واحد آموزش در جهت افزایش سطح علمی و تجربه همکاران بسیار سنگین است.

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با تاکید بر حرکت و برنامه ریزی تمامی ارکان سازمان در مسیر چشم انداز و ماموریت موسسه گفت: در موسسه کوثر همواره به دنبال شناسایی نیروی انسانی کارآمد، شایسته و اجرای طرح جانشین پروری هستیم و امیدوارم با حضور جوانان متخصص در پست های مدیریتی شاهد تعالی سازمان باشیم.

فهیمی پور با تشکر از حسین کرمی معاون اعتبارات و بازاریابی در انجام بهینه امور محوله بیان داشت: صبر، حوصله، رعایت اخلاقیات، شناسایی مسائل و انجام به موقع امور از شاخص های یک مدیر موفق است.

وی ضمن معرفی سیدمحمد اکبرالسادات به عنوان جانشین معاون اعتبارات و بازاریابی خاطر نشان کرد؛ با توجه به حجم و اهمیت کار معاونت اعتبارات و بازاریابی برنامه ریزی ها به منظور تعریف جانشین از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد آغاز فعالیت مدیر جوان و متخصص در مباحث نظری و امور اجرایی هستیم. در این مسیر معاونت اعتبارات و بازاریابی می بایست نسبت به سیاست گذاری و نظارت های مدیریتی اهتمام داشته باشد.

حسین کرمی معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه نیز ضمن تشکر از حسن توجه مدیرعامل و قائم مقام مدیرعامل گفت: امیدوارم با تغییرات انجام شده همچنان بتوانیم در تحقق اهداف از پیش تعیین شده موسسه کوثر گام برداریم. در پایان این مراسم حکم انتصاب جانشین معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه اعتباری کوثر از سوی جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل به سیدمحمد اکبرالسادات تقدیم شد.