جامع خبر(جامع نیوز):شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سِپ)، در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه به عنوان حامی اصلی حضور خواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی سِپ، این شرکت در سومین حضور پیاپی خود در این نمایشگاه، همچون ادوار گذشته به معرفی آخرین راهکارها و دستاوردهای خود […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سِپ)، در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه به عنوان حامی اصلی حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی سِپ، این شرکت در سومین حضور پیاپی خود در این نمایشگاه، همچون ادوار گذشته به معرفی آخرین راهکارها و دستاوردهای خود در زمینه پرداخت الکترونیک شامل راهکار پرداخت امن با کارتخوان (پین پد)، درگاه پرداخت موبایلی (MPG)، پرداخت درون برنامه‌ای و اپلیکیشن ۷۲۴ می‌پردازد.
بر این اساس، سپ که به تازگی مراحل پذیرش در بازار بورس را طی کرده است، به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات پرداخت به بیش از ۱۵ بانک کشور در فاینکس یازدهم حاضر خواهد بود.
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، ۲۷ تا ۳۰ فروردین ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت بازدید از غرفه سپ در این نمایشگاه می‌توانند به سالن ۳۸، غرفه ۸ مراجعه کنند.