جامع خبر(جامع نیوز): پنجمین نشست وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی با مدیران عامل بانک ها و موسسات مالی با موضوع اعطای تسهیلات به طرح های برنامه اشتغال فراگیر و پایدار در مناطق روستایی و عشایری با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور در باشگاه آجودانیه بانک ملی ایران برگزار شد. به […]

جامع خبر(جامع نیوز): پنجمین نشست وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی با مدیران عامل بانک ها و موسسات مالی با موضوع اعطای تسهیلات به طرح های برنامه اشتغال فراگیر و پایدار در مناطق روستایی و عشایری با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور در باشگاه آجودانیه بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ‌در این جلسه دکتر علی ربیعی وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی با بیان این که نقش بانک ها در توسعه اشتغال کشور کم نظیر است،‌ گفت: در سال گذشته نظام بانکی به تولید و اشتغال کمک شایان توجهی داشت و امیدواریم امسال که سال حمایت از تولید داخلی است، اقدامات نظام بانکی نیز در این زمینه بیشتر شود.

وی افزود: همه مقامات نظام به ویژه شخص رئیس جمهور محترم با جدیت پیگیر موضوع اشتغال و حل مشکل بیکاری هستند و ما نیز همه تلاشمان در جهت بهبود وضعیت موجود است.

دکتر سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور نیز در این جلسه از بانک ها درخواست کرد گزارش های خود درباره میزان تسهیلات پرداختی برای ایجاد اشتغال در حوزه روستایی و عشایری را به صورت مدون و به روز شده در اختیار نهادهای مربوطه قرار دهند.

دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این جلسه با بیان این که نظام بانکی همه توان خود را برای تحقق اهداف دولت محترم به ویژه اشتغالزایی به کار گرفته است،‌ اظهار کرد: بانک ملی ایران در حوزه پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط رتبه نخست نظام بانکی را از آن خود کرده است.

در ادامه جلسه،‌ مدیران عامل بانک های حاضر در جلسه به طرح دیدگاه های خود درباره اقدامات حوزه اشتغالزایی و تسهیلات پرداختی در این بخش پرداختند.