جامع خبر(جامع نیوز):پدارم رئیس هیات مدیره، توکلی عضو هیات مدیره ناظر براستان و طبلشی رئیس اداره کل پشتیبانی از دوایر ستادی استان خراسان رضوی و شعبه مرکزی مشهد بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، محسن پدرام، رئیس هیات مدیره بانک با قدردانی از تلاش […]

جامع خبر(جامع نیوز):پدارم رئیس هیات مدیره، توکلی عضو هیات مدیره ناظر براستان و طبلشی رئیس اداره کل پشتیبانی از دوایر ستادی استان خراسان رضوی و شعبه مرکزی مشهد بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، محسن پدرام، رئیس هیات مدیره بانک با قدردانی از تلاش همکاران خراسان رضوی در سال گذشته و ثبت رشد ۷۳ درصدی در حوزه ی منابع، پتانسیل این استان را فراتر از وضعیت کنونی دانست و بیان داشت: اگرچه در سال گذشته موفقیت بسیاری در حوزه ی منابع و مطالبات برای استان خراسان رضوی بدست آمد ، اما این همه ی پتانسیل استان نیست و انتظار داریم در سال جدید با کمک گرفتن از تجربیات سال قبل، شاهد رشدی بالاتر و کسب جایگاهی بهتر در میان استان های کشور باشیم.

در ادامه، توکلی عضو هیات مدیره ناظر براستان خراسان رضوی با تشریح فعالیت های انجام شده در خصوص رشد منابع و مصارف و میزان مطالبات بانک اظهارداشت: این بانک در بهترین شرایط شبکه بانکی قرار دارد و با برنامه ریزی مدون و هدف دار وهمچنین با تلاش تمامی همکاران توانستیم بهترین آمار را در سال ۹۶ کسب کنیم.

طبلشی رئیس اداره کل پشتیبانی نیز با تاکید بر اهمیت وجود شعب مناسب و درخور جایگاه بانک بیان داشت : برای جابجایی و نوسازی شعب نامناسب آمادگی داریم و باید در زمان کوتاهی نسبت به بهینه سازی شعب اقدامات لازم صورت پذیرد.

در ادامه، صبوری مدیرشعب خراسان رضوی نیز اظهارداشت: با توکل به خدا و استعانت از آقا علی ابن موسی الرضا (ع)، این استان در راستای طرح ها و برنامه های ترسیمی برای سال ۹۷ بسیار موفق عمل خواهد کرد.