جامع خبر(جامع نیوز):بانک ملی ایران در راستای حمایت از کالای ایرانی، بیش از یکصد هزار تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای مصرفی با دوام داخلی در سال گذشته پرداخت کرده است. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بانک ملی ایران، حمایت از تولید داخلی و بازار اشتغال همواره یکی از محوری ترین سیاست های بانک بوده و […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک ملی ایران در راستای حمایت از کالای ایرانی، بیش از یکصد هزار تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای مصرفی با دوام داخلی در سال گذشته پرداخت کرده است.

به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بانک ملی ایران، حمایت از تولید داخلی و بازار اشتغال همواره یکی از محوری ترین سیاست های بانک بوده و از این رو در سال گذشته یکصد هزار و ۸۹۶ فقره تسهیلات به ارزش هشت هزار و ۵۵۳ میلیارد ریال تسهیلات فروش اقساطی برای خرید کالای داخلی تخصیص داده شده است.
همچنین طی مدت مذکور، ۱۱۹ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از تولید و اشتغال در ۸۴ هزار و ۶۸۷ فقره توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

همچنین پرداخت ۹۹ هزار و ۸۰۷ فقره تسهیلات تهیه لوازم و وسایل خانوارها به ارزش ۱۹ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات این بانک در سال گذشته بوده است.

بانک ملی ایران در راستای رفع نیازهای ضروری خانوار نیز ۸۲۹ هزار و ۴۶۱ فقره تسهیلات به صورت فروش اقساطی، جعاله و مرابحه پرداخت کرده است که ارزش این تسهیلات به ۱۹۲ هزار و ۳۷۲ میلیارد ریال می رسد.

ازدواج و تهیه جهیزیه از دیگر بخش های تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران در سال ۱۳۹۶ بوده و طی مدت مذکور، ۲۳۲ هزار و ۱۲ فقره تسهیلات به ارزش ۲۴ هزار و ۱۸۱ میلیارد ریال پرداخت شده است