جامع خبر(جامع نیوز):محسن پدرام رئیس هیات مدیره، سلیمان توکلی عضو هیات مدیره و علی طبلشی رئیس ادار کل پشتیبانی بانک قرض الحسنه مهرایران در سفری دو روزه از شعب و دوایر ستادی استان خراسان شمالی بازدید کردند. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بازدید از شعب به […]

جامع خبر(جامع نیوز):محسن پدرام رئیس هیات مدیره، سلیمان توکلی عضو هیات مدیره و علی طبلشی رئیس ادار کل پشتیبانی بانک قرض الحسنه مهرایران در سفری دو روزه از شعب و دوایر ستادی استان خراسان شمالی بازدید کردند.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بازدید از شعب به منظور ارزیابی عملکرد آنان در حوزه های منابع، کنترل نسبت مصارف، مطالبات و رعایت اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، بررسی پتانسیل های استان و تحلیل سهم بانک از بازارهای هدف، ارتباط نزدیک با همکاران و شنیدن پیشنهادات آنان و … از محور های این سفر بود.

در این راستا، از شعب مرکزی و طالقانی بجنورد و امام خمینی شیروان نیز بازدید به عمل آمد و از تلاش همکاران در راستای تحقق اهداف بانک و رشد و پیشرفت استان بعنوان یکی از استانهای برتر کشور در سال ۱۳۹۶ تقدیر شد.

رعایت دستورالعمل ها و بخشنامه ها، بویژه سیاست های اعتباری سال ۹۷ و اجرای طرح های جدید بانک قرض الحسنه مهرایران از دیگر موارد مورد تاکید این بازدید ها بود.