جامع خبر(جامع نیوز):بانک قرض الحسنه رسالت، صندوق توسعه صنایع دریایی و گروه توسعه کارآفرینی ثمین قرارداد همکاری سه جانبه امضا کردند. با تسهیلات قرض الحسنه شناورها نو نوار می شوند به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، این قرارداد باهدف ایجاد اشتغال خرد و ارائه تسهیلات قرض […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک قرض الحسنه رسالت، صندوق توسعه صنایع دریایی و گروه توسعه کارآفرینی ثمین قرارداد همکاری سه جانبه امضا کردند.
با تسهیلات قرض الحسنه شناورها نو نوار می شوند

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، این قرارداد باهدف ایجاد اشتغال خرد و ارائه تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد به صیادان کشور جهت خرید و نوسازی شناورها از سوی بانک قرض الحسنه رسالت و با حمایت صندوق توسعه صنایع دریایی منعقد شد.
در نشستی که با حضور رضوانی مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی،حیدری مدیرعامل گروه توسعه کارآفرینی ثمین، بخشایش مدیر کل صید سازمان شیلات کشور و حسینی نماینده اتحادیه صیادی کشور تشکیل شد، حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت بر لزوم اختصاص هرچه بیشتر تسهیلات قرض‌الحسنه به منظور رفع موانع پیش‌روی کارآفرینان و ایجاد اشتغال پایدار در کشور تأکید کرد.
وی ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه به عنوان بستر مورد نیاز برای ایجاد و حمایت از کسب و کارهای خرد با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی برای دستیابی به توسعه پایدار را نیاز امروز کشور برشمرد.
گفتنی است این قرارداد به منظور حمایت از تولید داخلی و افزایش ظرفیت اشتغال‌زایی در حوزه صنایع دریایی و حمایت از افراد توانمند، کارآفرین، صنعتگران و نوآوران صنایع دریایی در ایجاد کسب و کارهای بازار محور با رویکرد توسعه فعالیت در قالب پشتیبان‌ها، خوشه‌ها، شبکه‌ها و زنجیره‌های ارزش و به منظور تقویت اقتصاد محلی و منطقه‌ای با محوریت قرض‌الحسنه منعقد شده است.