جامع خبر(جامع نیوز):معاون ورزش بانوان وزارت ورزش وجوانان در بازدید از دهکده تفریحات ورزشی، اقدام سازمان ورزش شهرداری هوشمندانه خواند. به گزارش جامع خبراز روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری، فریبا محمدیان، معاون ورزش بانوان وزرات ورزش و جوانان با حضور در دهکده تفریحات ورزشی که در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برپا شده است، […]

جامع خبر(جامع نیوز):معاون ورزش بانوان وزارت ورزش وجوانان در بازدید از دهکده تفریحات ورزشی، اقدام سازمان ورزش شهرداری هوشمندانه خواند.

به گزارش جامع خبراز روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری، فریبا محمدیان، معاون ورزش بانوان وزرات ورزش و جوانان با حضور در دهکده تفریحات ورزشی که در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برپا شده است، ضمن بازدید از غرفه ها به خبرنگار ما گفت: معرفی فعالیت های سازمان ورزش در این جشنواره به خوبی اتفاق افتاده است.

محمدیان خاطرنشان کرد: امروز ورزش تنها یک فعالیت روزانه نیست بلکه راهی است برای حفظ تندرستی و ایجاد نشاط در جامعه.

وی با بایان اینکه برپایی یک غرفه بزرگ ورزشی در کنار نمایشگاه کتاب اقدامی هوشمندانه از سوی سازمان ورزش شهردرای است، اظهار کرد: این جشنواره نشان می دهد که ترویج فرهنگ ورزش به اندازه ترویج فرهنگ کتابخوانی ارزشمند و مقدس است.

محمدیان ادامه داد: حضور شهروندان در دهکده تفریحات ورزشی و آشنایی ایشان با رشته های مختلف ورزشی به طور قطع تلنگری خواهد بود برای تشویق افراد به مشارکت در عرصه اجتماعی و این راهکار رفع چالش بزرگی به نام کم تحرکی است.