جامع خبر(جامع نیوز):قرعه کشی جشنواره «تیم ملی ۹۰ نفره» میربیزنس بانک و بانک ملی ایران برای حضور در جام جهانی روسیه برگزار و اسامی برندگان خوش شانس آن اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ۴۵ برنده این جشنواره هر کدام به همراه یک نفر می […]

جامع خبر(جامع نیوز):قرعه کشی جشنواره «تیم ملی ۹۰ نفره» میربیزنس بانک و بانک ملی ایران برای حضور در جام جهانی روسیه برگزار و اسامی برندگان خوش شانس آن اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ۴۵ برنده این جشنواره هر کدام به همراه یک نفر می توانند با هزینه بانک ملی ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی به روسیه سفر کنند.
نصب و معرفی «بله» به دوستان، نوشتن یک پیام و درج عکس پیراهن تیم ملی به همراه آن پیام در اینستاگرام، معرفی افراد برای عضویت در سامانه بام و نیز افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز یا افزایش موجودی حساب قرض‌الحسنه، چهار روش شرکت در این جشنواره بود.

همچنین ۲ نفر از رانندگان قانون مدار که در مسابقه نوروزی بانک ملی ایران شرکت کرده بودند جزو این برندگان هستند. بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، هم زمان با آغاز سفرهای نوروز ۹۷ در کمپین کاهش حوادث جاده ای با پلیس راهور ناجا مشارکت کرد.

اسامی برندگان قرعه کشی این جشنواره به شرح زیر است:
در بخش سامانه بام (با یک همراه اعزام می شوند)

در بخش پیام رسان بله (با یک همراه اعزام می شوند)

در بخش حساب قرض الحسنه پس انداز (با یک همراه اعزام می شوند)

در بخش شبکه های اجتماعی (با یک همراه اعزام می شوند)

در بخش طرح مشترک بانک و پلیس راهور (بدون همراه اعزام می شوند)

برندگان این جشنواره تا پایان وقت اداری روز دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند یک نسخه کپی کارت ملی خود و یک نفر همراهشان را به دورنگار روابط عمومی بانک ملی به شماره ۰۲۱۶۶۷۳۸۶۰۶ ارسال کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۲۱۶۰۹۹۳۸۲۶ – ۰۲۱۶۰۹۹۳۸۶۴ تماس حاصل کنند.

جایزه این جشنواره سفر به جام جهانی برای برندگان و یک نفر همراه آنهاست، بنابراین قابلیت واگذاری به غیر ندارد.

عدم ارسال مدارک برندگان تا تاریخ اعلام شده، به منظور انصراف از سفر خواهد بود.