جامع خبر(جامع نیوز):مبین نت در طول روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب، علاقه‌مندانی که برای اولین بار اینترنت پرسرعت بی‌سیم TD-LTE مبین‌نت را خریداری کنند، در کنار طرح خریداری‌شده ۱۰۰ گیگ حجم هدیه نیز به‌صورت گیگ‌پک دریافت خواهند کرد. مبین نت در طول روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب، علاقه‌مندانی که برای اولین بار اینترنت پرسرعت بی‌سیم TD-LTE مبین‌نت […]

جامع خبر(جامع نیوز):مبین نت در طول روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب، علاقه‌مندانی که برای اولین بار اینترنت پرسرعت بی‌سیم TD-LTE مبین‌نت را خریداری کنند، در کنار طرح خریداری‌شده ۱۰۰ گیگ حجم هدیه نیز به‌صورت گیگ‌پک دریافت خواهند کرد.

مبین نت در طول روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب، علاقه‌مندانی که برای اولین بار اینترنت پرسرعت بی‌سیم TD-LTE مبین‌نت را خریداری کنند، در کنار طرح خریداری‌شده ۱۰۰ گیگ حجم هدیه نیز به‌صورت گیگ‌پک دریافت خواهند کرد.

به گزارش جامع خبر ؛ مبین نت در طول روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب، علاقه‌مندانی که برای اولین بار اینترنت پرسرعت بی‌سیم TD-LTE مبین‌نت را خریداری کنند، در کنار طرح خریداری‌شده ۱۰۰ گیگ حجم هدیه نیز به‌صورت گیگ‌پک دریافت خواهند کرد. این گیگ‌پک در بانک هدایای مشترکین رزرو شده و از لحظه‌ی فعال‌سازی ۲۹ روز مهلت استفاده خواهد داشت.

علاوه بر این مشترکین وایمکس مبین‌نت نیز می‌توانند در نمایشگاه کتاب با شرایط ویژه اینترنت وایمکس خود را به TD-LTE ارتقا دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و تجربه‌ی یک اینترنت پرسرعت بی‌سیم، از غرفه‌های مبین‌نت به شماره ۱۶، ۴۴ و ۲۷ در نمایشگاه کتاب تهران بازدید کنید.