جامع خبر(جامع نیوز):دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در اولین سمینار سراسری مدیران ادارات مرکزی و استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۹۷ که در شهر گرگان برگزار شد، گفت: پتانسیل و ظرفیت بانک قرض الحسنه مهر ایران به نحوی است که مشکلات اقشار مختلفی از جامعه را رفع […]

جامع خبر(جامع نیوز):دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در اولین سمینار سراسری مدیران ادارات مرکزی و استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۹۷ که در شهر گرگان برگزار شد، گفت: پتانسیل و ظرفیت بانک قرض الحسنه مهر ایران به نحوی است که مشکلات اقشار مختلفی از جامعه را رفع خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، اولین سمینار سراسری مدیران ادارات مرکزی و استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۹۷ در شهر گرگان در حال برگزاری است.
مرتضی اکبری مدیرعامل، پدرام رئیس هیات مدیره، امامی، توکلی و تلیکانی اعضای هیات مدیره، مدیران و روسای ادارات مرکزی و مدیران شعب استان ها در این همایش حضور دارند.
تعیین استراتژی و برنامه ریزی بانک در سال ۹۷ در حوزه جذب و توزیع عادلانه منابع در چارچوب ضوابط بانکی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اهمیت پیگیری و تعدیل وصول مطالبات، جمع بندی و ارائه گزارش در خصوص مباحث مطرح شده در سمینارهای گذشته از موارد مطرح شده در این سمینار می باشد.
در ابتدای مراسم، مدیرعامل بانک ضمن خیرمقدم به حاضرین بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۹۶ با همت و تلاش مدیران و کارکنان خود بالغ بر ۸۳ درصد رشد منابع داشته است به همین منظور جا دارد تا از زحمات بی دریغ تمامی همکارانم در صف و ستاد تشکر کنم.
دکتر اکبری ادامه داد: امیدوارم در سال جدید نیز این اهتمام و همدلی در تمامی حوزه های بانکی به ویژه جذب منابع و افزایش سهم بازار، پیگیری وصول مطالبات، کنترل نسبت مصارف و … وجود داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: با این روند رو به رشد، در سال های آینده بانک قرض الحسنه مهر ایران به جایگاه اصلی و حائز اهمیت خود در شبکه بانکی کشور دست خواهد یافت.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: خدمات و طرح های تسهیلاتی این بانک می تواند به بهبود معیشت، اشتغالزایی و تامین مایحتاج ضروری مردم کمک شایانی داشته باشد.
وی افزود: پتانسیل و ظرفیت بانک قرض الحسنه مهر ایران به نحوی است که رفع مشکلات اقشار مختلفی از جامعه را در بر خواهد داشت و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه می تواند دغدغه های مالی نیازمندان واقعی را کاهش دهد.
دکتر مرتضی اکبری ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۷۵۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش و اعتبار ۸۲ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است و انتظار می رود تا با همدلی، مودت و اهتمام همکارانم در سال جاری نیز افراد بیشتری از خدمات بانک استفاده کنند.
در ادامه، هر یک از مدیران و روسای ادارات، گزارش عملکرد حوزه های تحت مدیریت خود را ارائه داده و پیشنهادات مدیران شعب استان ها مورد گفتگو و بررسی قرار خواهد گرفت