جامع خبر(جامع نیوز):در ادامه معرفی بسته­‌های مقرون به صرفه اینترنت رایتل، دو بسته اینترنتی جدید ۷ و ۱۲ گیگابایتی ماهانه معرفی شد. به گزارش روابط عمومی رایتل، بسته­‌های مذکور فقط برای سیم‌کارت دیتای رایتل قابل فعال­سازی است. در ادامه معرفی بسته­‌های مقرون به صرفه اینترنت رایتل، دو بسته اینترنتی جدید ۷ و ۱۲ گیگابایتی ماهانه […]

جامع خبر(جامع نیوز):در ادامه معرفی بسته­‌های مقرون به صرفه اینترنت رایتل، دو بسته اینترنتی جدید ۷ و ۱۲ گیگابایتی ماهانه معرفی شد. به گزارش روابط عمومی رایتل، بسته­‌های مذکور فقط برای سیم‌کارت دیتای رایتل قابل فعال­سازی است.

در ادامه معرفی بسته­‌های مقرون به صرفه اینترنت رایتل، دو بسته اینترنتی جدید ۷ و ۱۲ گیگابایتی ماهانه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، بسته­‌های مذکور فقط برای سیم‌کارت دیتای رایتل قابل فعال­سازی است.

گفتنی است در یکی از بسته­‌ها رایتل امکان استفاده از ۷ گیگابایت اینترنت به همراه ۷ گیگابایت هدیه در ساعات افت مصرف را تنها با پرداخت ۲۸ هزار تومان و به صورت ۳۰ روزه فراهم آورده است.

در بسته دوم مشترکانی که نیاز به حجم ترافیک بیشتری در طول ماه دارند می­توانند از ۱۲ گیگابایت اینترنت به همراه ۱۲ گیگابایت هدیه در ساعات افت مصرف با پرداخت ۴۰ هزار تومان بهره­‌مند شوند.

رایتل هفته گذشته و پس از وعده مدیرعامل خود مبنی بر کاهش قیمت­ها اقدام به ارایه بسته ۱۵ هزار تومانی با ۳ گیگابایت به همراه ۳ گیگابایت هدیه در ساعات افت مصرف و برای تمامی سیم­کارت­‌های خود کرده بود.

علاقه مندان به استفاده از بسته های جدید رایتل که تاکنون سیم­کارت دیتا نداشته اند، با خرید بسته­های آغازین سیم­کارت دیتا به همراه تخفیف در ارایه سیم­کارت دیتا و مودم­های همراه رایتل اقدام کنند.