جامع خبر(جامع نیوز):جلسه هم اندیشی بانک پارسیان با گروهی از دبیران و سردبیران اقتصادی رسانه ها با موضوع تبیین سیاست های راهبردی بانک پارسیان در راستای رشد و توسعه اقتصادی کشور در تاریخ ۲۸ فروردین ماه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، دکترکورش پرویزیان مدیرعامل بانک […]

جامع خبر(جامع نیوز):جلسه هم اندیشی بانک پارسیان با گروهی از دبیران و سردبیران اقتصادی رسانه ها با موضوع تبیین سیاست های راهبردی بانک پارسیان در راستای رشد و توسعه اقتصادی کشور در تاریخ ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، دکترکورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان با توجه به نام گذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی گفت: بانک پارسیان، سیاست های راهبردی را برای حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی اجرا خواهد کرد.
دکتر پرویزیان با بیان اینکه بانک پارسیان به عنوان عضوی از خانواده نظام بانکی و اقتصاد کشور برنامه های جامعی در خصوص مدیریت و تخصیص بهینه منابع بانکی و چرخه صحیح آن در جامعه دارد ، افزود: شرایط اقتصادی حاکم، مرور دوباره عملکردها را می طلبد تا فضا و شرایط اقتصادی به گونه ای باشد که مردم احساس امنیت و ثبات اقتصادی داشته باشند. کسب و کارها رونق یابند، درآمد سرانه افراد جامعه افزایش یابد، بنگاه های تولیدی، اقتصادی رونق و کارایی بیشتری داشته باشند و در نهایت با تامین مالی موثر از هزینه تولید کالای ایرانی کاسته شود که در این حوزه یکی از اقدامات سودمند ، تخصیص اعتبار به مصرف کننده کالای ایرانی و برنامه ریزی برای توسعه کارت های اعتباری است.
رئیس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی ادامه داد: خوشبختانه با طرح های راهبردی که در سال گذشته با حمایت مجموعه دستگاه های نظارتی در بانک اجرا شد و با تعاملات سازنده با مشتریان، توانستیم حجم مطالبات معوق بانک را کاهش داده و نسبت به تعین تکلیف تعداد بسیار زیادی از این مطالبات اقدام کنیم که آثار آن در ترازنامه سال۹۶ بانک دیده می شود و اکنون در شرایط مطلوب تری نسبت به گذشته قرار داریم.
دکتر پرویزیان درباره بسته بودن نماد بانک‌ها در بورس، اظهار داشت: بسته بودن نماد بانک ها بحث متفاوتی از وضعیت بانک ها است و دلیل بسته بودن نماد در سال گذشته موضوع تصمیمات جدید نهادهای متولی در ارتقای شیوه گزارش دهی مالی و تبعیت از استانداردهای جهانی مطرح شده است.
وی افزود: بانک پارسیان در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان خود، علاوه برارتقای کیفیت خدمات حضوری در شعب ، در حوزه بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات نوین نیز گامهای مهمی برداشته و در این زمینه خوشبختانه بانک همواره پیشتاز بوده است. همچنین ، بانک پارسیان در تداوم فعالیت های خود نگاه ویژه ای به حوزه مسؤولیت های اجتماعی داشته است که به رغم خصوصی بودن بانک، همواره تلاش شده تا در همراهی با دولت محترم، در طرح های توسعه کشور به صورت مستقل یا سندیکایی مشارکت نماید و اقدامات موثری در این زمینه انجام دهد. علاوه بر این با سایر نهادهای تأثیرگذار در این حوزه همکاری نموده که در این زمینه می توان به همکاری با بنیاد برکت برای تامین مالی پروژه های مناطق کمتربرخوردار و همکاری با کمیته امداد و بهزیستی در قرض الحسنه و حمایت از شرکت های دانش بنیان وکسب و کارهای نوین و استارتاپ ها اشاره کرد.
رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی درباره سیاست ارزی دولت، با توجه به شرایط حساس کنونی ، همگان را به حمایت و پشتیبانی از بانک مرکزی و سیاست های متخذه آن بانک، در راستای حفظ وحدت ملی دعوت و ارائه پیشنهادهای سازنده و کارگشا را از ضرورتهای جدی برای بازگشت ثبات و کاهش نوسان ارزی عنوان کرد .