جامع خبر(جامع نیوز):ایسوس به عنوان برند نخست دنیای سخت افزار، با همکاری دانشگاه دخترانه ولیعصر (عج) تهران، در راستای افزایش اطلاعات دانشجویان گردهمایی یک روزه در آن دانشگاه برگزار کرد. این گردهمایی در دو بخش عمومی و تخصصی در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید که در هر بخش بیش از ۳۰۰ دانشجو حضور […]

جامع خبر(جامع نیوز):ایسوس به عنوان برند نخست دنیای سخت افزار، با همکاری دانشگاه دخترانه ولیعصر (عج) تهران، در راستای افزایش اطلاعات دانشجویان گردهمایی یک روزه در آن دانشگاه برگزار کرد. این گردهمایی در دو بخش عمومی و تخصصی در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید که در هر بخش بیش از ۳۰۰ دانشجو حضور داشتند.

در بخش نخست، تیم مارکتینگ دفتر ایسوس به توضیحاتی در مورد آخرین دستاورد های کاربردی در زندگی روزمره پرداخت، هدف از این بخش، علاوه بر شناخت سبد کالای متنوع ایسوس، نحوه عملکرد هر دسته در زمینه مصارف روزمره بود.

“… مینی کیس های سری Vivo ایسوس، یکی از بهترین راهکارهای ارائه شده برای بهبود کسب و کار در عصر تکنولوژی است. از ویژگی های این سری از محصولات، ابعاد بسیار کوچک، مصرف انرژی بسیار کم، سخت افزار قدرتمند، طراحی بسیار زیبا، و رابط های اتصالاتی متنوع است…”

سپس، تیم مارکتینگ ایسوس، به توضیحاتی تحت عنوان ارزش افزوده در مادربوردهای این برند پرداخت:

“… ایسوس با بیش از سه دهه تولید موفق در زمینه مادربورد، علاوه بر تولید با کیفیت ترین محصولات، ارزشی خاص برای مصرف کننده قائل است. در کسب و کار، نیازهای شما از طرف ایسوس سنجیده شده و همواره ایسوس در تلاش است تا برای رضایتمندی بیشتر مشتریان خود، مزایایی را تحت عنوان ارزش افزوده در محصولات خود به کار گیرد… ایسوس با استفاده از راهکارهای متنوع، نیازهای کاربران را به بهترین شکل ممکن رفع می کند. به طور مثال، با ارائه نسخه کامل آنتی ویروس قدرتمند در بسته بندی، امنیت سیستم شما را تامین می کند، یا با استفاده از راهکارهای خلاقانه نرم افزاری/سخت افزاری به اجرای برنامه ها سرعت می بخشد…”

” در دنیای دیجیتال، مانیتور اصلی ترین بخش خروجی است. همه ما بیشترین وقت روزمره خود را ممکن است پشت همین مانیتورها بگذرانیم، نحوه نشستن در برابر مانیتور بسیار مهم است که ممکن است با رعایت اصول صحیح، از صدمات ناشی از نحوه نشستن اجتناب کنید. اما این همه ماجرا نیست، اصلی ترین صدمات از خود مانیتور به شما وارد می شود، بدون آن که اطلاعی از آن داشته باشید! نورآبی مضری که از نمایشگر ساطع می شود، آسیب های جبران ناپذیری را به چشم شما وارد می کند، نمایشگر های ایسوس با فناوری فیلتر نور آبی مضر، از این آسیب به طور کامل جلوگیری می کند. همچنین نمایشگرهای معمولی، دارای پرش هایی جزئی هستند که با چشم غیر مسلح دیده نمی شود، اما این پرش ها در هنگام کار آسیب هایی نظیرسردرد و دردهایی در ناحیه گردن ایجاد می کند. نمایشگرهای ایسوس با استفاده از فناوری Flicker-Free بکار گرفته شده در پنل آن ها، تصاویری بدون پرش تولید کرده و مشکلات اینچنینی را به طور کامل رفع می کند…”

سپس در نوبت صبح، با توضیحاتی در زمینه فناوری های مرتبط به کارت گرافیک ایسوس و درایوهای نوری ایسوس ادامه یافت.

در نوبت عصر نیز بحث با کارگاهی تخصصی در زمینه بهینه سازی سیستم و راهکارهای افزایش راندمان شروع شد. در این کارگاه، سیستمی رده بالا با آخرین فناوری های ارائه شده در دنیای سخت افزار به چندین صورت ممکن با فرایند اورکلاکینگ پایدار و راهکارهای اختصاصی و آسان ایسوس در بایوس مادربورد بهینه شد و با استفاده از نرم افزارهای رایج به منظور سنجش و میزان افزایش راندمان سیستم مورد سنجش قرار گرفت.

در سالن برگزاری این گردهمایی نیز، دفتر ایسوس به منظور کسب تجربه کامل دانشجویان از آخرین محصولات و فناوری ها و جدید ترین کالاهای خود، به همراه یک سیستم تحت پلتفرم VR نیز قرار داده بود.

ایسوس برای نخستین بار به طور رسمی در یک محیط آموزشی توانست به سوالات نیرو کار آینده کشور پاسخ دهد و طبق گفته ایسوس، سعی بر آن است تا با حفظ تعامل بیشتر با قشر تحصیل کرده جامعه توسط چنین مراسمی، کمکی در زمینه رشد و بهبود کیفیت کسب و کار و بهروری برای نیرو کار جوان کشور مهیا سازد.