جامع خبر(جامع نیوز):با همکاری مرکز برنامه ریزی و توسعه و روابط عمومی، مسابقه ای در خصوص نحوه بیان خدمات بانک قرض الحسنه رسالت تحت عنوان “مسابقه بیان رسالت” برگزار می شود. به مناسبت عید سعید فطر و با همکاری مرکز برنامه ریزی و توسعه و روابط عمومی، مسابقه ­ای در خصوص نحوه بیان خدمات بانک […]

جامع خبر(جامع نیوز):با همکاری مرکز برنامه ریزی و توسعه و روابط عمومی، مسابقه ای در خصوص نحوه بیان خدمات بانک قرض الحسنه رسالت تحت عنوان “مسابقه بیان رسالت” برگزار می شود.

به مناسبت عید سعید فطر و با همکاری مرکز برنامه ریزی و توسعه و روابط عمومی، مسابقه ­ای در خصوص نحوه بیان خدمات بانک قرض الحسنه رسالت تحت عنوان “مسابقه بیان رسالت” برگزار می شود.
تصور کنید در انتهای یک روز کاری، می‌خواهید برای شخصی که به تازگی با بانک قرض‌الحسنه رسالت آشنا شده،خدمات بانک را توضیح دهید. احتمالا این موضوع، سؤالی است که هر روز شما چند بار آن را پاسخ می­دهید و هر دفعه نیز واکنش­های متفاوتی از افراد مختلف دریافت می­کنید.
مسابقه بیان رسالت، به طور ساده و خلاصه پاسخ به همین سوال است. در این مسابقه که به صورت انفرادی یا تیم­ های حداکثر ۳ نفره برگزار می­شود، شرکت‌کنندگان باید پاسخ به این سوال را در قالب یک فیلم کوتاه (حداکثر ۵ دقیقه ­ای) بیان کنند. در مسابقه بیان رسالت، سناریو، دیالوگ­ ها، محل فیلم­برداری و حتی انتخابهم­ تیمی­ ها به عهده خود شما گذاشته شده است.در ارزیابی فیلم ­ها موارد ذیل مد نظر قرار می­گیرد:
– رعایت ملاحظات شرعی قرض ­الحسنه
– جامعیت معرفی خدمات بانک از قبیل معرفی بانکداری الکترونیک و بانکداری اجتماعی
– خدماتی که مشتریان می‌توانند از طریق بستر بانکداری اجتماعی کسب نمایند (اعتبارسنجی، بازار اعضا).
پس از مشاهده فایل”راهنمای شرکت در مسابقه بیان رسالت”، فیلم خود را برای ما ارسال نمایید. فیلم­های دریافتی با توجه به معیارهای مذکور ارزیابی می­گردند و علاوه بر تقدیر از فیلم­های منتخب­، جوایز
نفیسی به سه فیلم برتر و یک فیلم به قید قرعه اهدا می شود.