براساس گزارش ارزشیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در اردیبهشت ماه ۹۷، سایپا ۱۳۱ و ۱۳۲ از محصولات گروه خودروسازی سایپا موفق به افزایش کیفیت و دریافت دو ستاره کیفی شدند. دو ستاره کیفی برای سایپا ۱۳۱ و ۱۳۲ به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا بر […]

براساس گزارش ارزشیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در اردیبهشت ماه ۹۷، سایپا ۱۳۱ و ۱۳۲ از محصولات گروه خودروسازی سایپا موفق به افزایش کیفیت و دریافت دو ستاره کیفی شدند.
دو ستاره کیفی برای سایپا ۱۳۱ و ۱۳۲

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا بر اساس اجرای فرایندهای خاصی در تامین قطعات و تولید باکیفیت و اجرای پروژه های ارتقای کیفی موفق شده است در اردیبهشت ماه ۹۷ دو مدل از خانواده پراید که پیش از این با یک ستاره کیفی تولید می شدند را به شرایطی در تولید برساند که حائز دریافت دو ستاره کیفی در رده قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان در بخش خودروهای سواری شوند.

سایپا ۱۳۱ و ۱۳۲ از خودروهای اقتصادی خانواده X100( پراید ) محسوب می شوند که با توجه به قیمت اقتصادی و خدمات پس از فروش ارزان و مناسب همچنان طرفداران زیادی در بین مردم دارند.

همچنین در گزارش ارزشیابی کیفی خودروها در اردیبهشت ماه امسال ، از محصولات دیگر گروه خودروسازی سایپا ، در رده قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان خودروهای چانگان CS 35 و H330 سه ستاره کیفی و در رده قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان خودروهای ساندور و پارس تندر موفق به اخذ چهار ستاره کیفی از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شدند.

گفتنی است در گزارش ارزشیابی کیفی خودروها در اردیبهشت ماه سال جاری در بخش خودروهای سنگین، همچنان کامیون ولوو باری FM460 و کشنده FH460 و FH500 از محصولات شرکت سایپادیزل با اخذ چهار ستاره کیفی جزو باکیفیت ترین خودروهای تولید داخل محسوب می شوند.