جامع خبر(جامع نیوز):در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی و با هدف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، بانک شهر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به این موضوع اختصاص داد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب اظهار کرد: بسیاری […]

جامع خبر(جامع نیوز):در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی و با هدف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، بانک شهر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به این موضوع اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب اظهار کرد: بسیاری از زندانیان به دلیل اتفاقات ساده و پیشامدهایی که ممکن است ناخواسته برای هر انسانی اتفاق بیافتد به زندان افتاده و مشکلات مختلفی گریبانگیر خود و خانواده آنان شده است.
وی افزود: بانک شهر در ادامه فعالیت های خود با محوریت مسئولیت اجتماعی، امسال و در ماه مبارک رمضان، مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ستاد دیه کشور اهدا کرد.
وی در ادامه ضمن قدردانی از تمامی کسانی که حامی این جریان نیکوکارانه بودند، ابراز امیدواری کرد تا با برداشتن این گام‌های خیر، ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش یافته و استحکام خانواده‌‌ها و جامعه هرچه بیشتر تقویت شود.